کد خبر: ۲۰۲۶۶۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال استقلال معتقد است آمار مهاجمان اين تيم خوب بوده است.
مهدي محمدنظري پس از شکست دو بر يک استقلال مقابل مس و حذف آبي‌پوشان از جام حذفي اظهار داشت: در اين آب و هوا بازي جالبي شاهد نبوديم. ما تمام سعي و تلاش خود را انجام داديم که فقط در اين ديدار به پيروزي برسيم اما روي يک حادثه گل دوم را دريافت کرديم و از رسيدن به فينال باز مانديم.

به گزارش فارس،وي در پاسخ به سؤالي مبني بر اينکه مهاجمان استقلال نتوانستند عملکرد خوبي داشته باشند که اين امر باعث شده قلعه‌نويي حتي از حنيف عمران‌زاده در خط حمله استفاده کند، گفت: اگر موقعيتي نصيب مهاجمان استقلال شود آنها هم تبديل به گل خواهند کرد. البته خودم به شخصه در اين چند مدت بدشانس بودم. در اين آب و هوا گل زدن کار دشواري است اما معتقدم که آمار مهاجمان استقلال خوب است.

مهاجم آبي‌پوشان در مورد اينکه امير قلعه‌نويي هم نسبت به عملکرد مهاجمانش ناراضي است ومي‌گويد تنها سالي است که راضي نيستم، يادآور شد: به هر حال قلعه‌نويي مشکلات تيم را مي‌داند. بازيکنان تمام سعي و تلاش خود را مي‌کنند اما نمي‌دانبم چرا چنين اتفاقي رخ مي‌دهد.

نظري در مورد اينکه استقلال قهرماني جام حذفي را از دست داد آيا اميد دارد در ليگ برتر به قهرماني برسد، تاکيد کرد:‌ما به دنبال کسب هر دو جام بوديم اما اين اتفاق رخ نداد. اميدوارم در ليگ برتر بتوانيم جام بگيريم.

وي در مورد مصدوميت خود گفت: هنوز درد دارم ولي مي‌توانم بازي کنم و مشکلي در اين زمينه وجود ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها