کد خبر: ۲۰۱۹۹۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۱۳ بهمن ۱۳۹۲

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره بحث‌های پیرامون حضور مبعلی و میداوودی در استقلال تهران برای رقابت‌های آسیایی می‌گوید در صورتی که آنها تا پایان فصل بتوانند برای تیمش بازی کنند همکاری می‌کند تا این بازیکنان به آبی‌های تهرانی بپیوندند.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیست که در نهایت استقلال خوزستان به دسته پایین‌تر سقوط کند، گفت: باید فجرسپاسی را می‌بردیم اما متاسفانه بازیکنانمان کوتاهی کردند و بازی گره خورد و نتوانستند قابلیت‌هایشان را نشان دهند اما مشکلی نداریم و ان‌شاءالله تیم ما در لیگ برتر می‌ماند.

او در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد باشگاه استقلال برای جذب مبعلی و میداوودی برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با این باشگاه وارد مذاکره شده است، بیان کرد: اصلا و ابدا مذاکره‌ای نشده است.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که اگر این پیشنهاد به صورت رسمی ارائه شود موضع باشگاهش چه خواهد بود، اظهار کرد: حالا که این پیشنهاد به صورت رسمی به ما نشده اما برای ما اولویت تیم خودمان است. اگر قرار باشد این بازیکنان برای ما تا انتهای فصل بازی نکنند آنها را به استقلال نمی‌دهیم. به هرحال چون پیشنهادی داده نشده بهتر است زیاد در این مورد صحبت نکنیم. اولویت اول ما تیم خودمان هست. اگر این بازیکنان تا پایان فصل با ما باشند، ما هم همکاری می‌کنیم تا آنها برای استقلال در رقابت‌های آسیایی به میدان بروند.

پورکیانی در پایان در پاسخ به سوالی درباره برنامه سال آتی تیمش، عنوان کرد: کاملا از عملکرد ویسی راضی هستم و ان‌شاءالله اگر عمری باقی باشد سال بعد هم در خدمت ایشان خواهیم بود چراکه می‌خواهیم سال بعد بهتر از این فصل باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها