کد خبر: ۲۰۱۶۴۲
زمان انتشار: ۲۲:۱۷     ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت:اکنون وظيفه هيات مديره و مسئولان باشگاه است تا تيم را حمايت کنند.اگر حمايت باشگاه و مسئولان هيات مديره را داشته باشيم با آنکه کار سخت است مي توانيم اميدوار باشيم.
علي دايي بعد از پيروزي پرسپوليس مقابل سپاهان گفت: بايد به هواداران و بازيکنان خوبمان تبريک بگويم. در زمين خوب کار کرديم در نيمه اول دو سه موقعيت خوب داشتيم و استفاده برديم. بازي قشنگي بود. در نيمه اول به حريف فرصت موقعيت سازي نداديم. بعد از 10 نفره شدن حريف خوب بازي کرديم. ما رو به جلو بازي مي کرديم دنبال حفظ نتيجه نبوديم. مي توانستيم بيشتر گل بزنيم. يک گل سالم ما به اشتباه آفسايد اعلام شد. تيم در اين 2-3 ماه خيلي تحت فشار بود. مخصوصا بازيکنان. در چند بازي بد نتيجه گرفتيم. بيش از يک ماه است که تنها هستيم.

وي افزود: اکنون وظيفه هيات مديره و مسئولان باشگاه است تا تيم را حمايت کنند.اگر حمايت باشگاه و مسئولان هيات مديره را داشته باشيم با آنکه کار سخت است مي توانيم اميدوار باشيم هواداران مطمئن باشند کم نمي گذاريم با کمي ها مي سازيم اما تنها نمي شود ما مجموعه هستيم و بايد با هم کار کنيم تا تمام توان را بگذاريم.

به گزارش فارس، وي افزود: نظر او براي من محترم است. خودم فکر مي کردم داور کارت زرد مي دهد بازيکن آنها بعد از اينکه 2 بر صفر عقب بودند اخراج شد. کرانچار وقتي بعد از آن بازي حرفهاي زيادي زد الان مي فهمد وقتي عقب است اخراج ناحق چيست. اين چوب خداست. همين فصل طعم اين موضوع را فهميدند بازي رفت را فراموش نکنيد دنيا بالا و پائين زياد دارد. 5 هفته تا آخر مانده اما اکنون اول راه هستيم ليگ را با 3 امتياز شروع مي کنيم اما بايد زحمت بکشيم به توان بازيکنان ايمان دارم.

سرمربي پرسپوليس در مورد سيد جلال حسيني تأکيد کرد: اگر راجع به اين مسائل بخواهيم صحبت کنم بعد از بازي رفت با سپاهان مشکلات آغاز شد مي توان اميدوار بود خداوند به بنده اي که زحمت مي کشد کمک مي کند. همه چيز حل مي شود. سيد جلال حسيني و تمام بازيکنان ما با غيرت هستند. در هفته اخير انگ‌هاي نا مربوط به بچه هاي ما زدند. تيم ما نياز به حمايت دارد کسي که پرسپوليس را دوست دارد بايد در شرايط بحراني و باخت به ما کمک کند. در تلويزيون و جاهاي ديگر ديدم انگ هاي بدي را مي گويند اين افراد در تيم ‌هايي که بودند فقط سقوط کردند کساني که خود را پرسپوليسي مي دانند در باخت بايد کمک کنند. اين غيرت و مردانگي آنها را نشان مي دهد اگر به تيم کمک کنند. تا روزي که باشم تمام تلاشم را مي ‌کنم.

وي در مورد جدايي سيد جلال حسيني گفت : اينطور نيست  اين حرف ها مطرح نيست اين چيزها را از خودتان در نياوريد! سيد جلال مي ماند انشاالله بعد از بالا بردن جام مي‌تواند برود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها