کد خبر: ۲۰۱۴۰۸
زمان انتشار: ۰۹:۲۵     ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
نماینده مردم تهران در مجلس از دیدار برخی از نمایندگان مجلس با کمیته پیگیری پرونده کرسنت در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی خبر داد.
علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیته پیگیری قرارداد کرسنت در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در پاسخ به سؤالی درباره آخرین پیگیری‌های مربوط به این پرونده در مجلس، گفت: ما همان پیگیری‌های قبلی را دنبال می‌کنیم و به زودی گزارش مبسوطی نیز درباره آن آماده شده که به کمیسیون انرژی ارسال خواهد شد.

وی افزود: وزارت نفت نیز دفاعیه سوم خود را که به دادگاه بین‌المللی لاحه ارسال کرده است برای مجلس فرستاده که در همین گزارش خواهد آمد.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به این سؤال که آیا تغییراتی در این دفاعیه توسط وزارت نفت دولت جدید ایجاد شده است یا نه، تصریح کرد: وزارت نفت در این دفاعیه اعلام کرده است که فساد در این قرارداد کاملاً مشخص است اما در این قرارداد سر وزارت نفت کلاه گذاشته شده است.

زاکانی گفت: اشاره وزارت نفت نیز به طرف اماراتی دراین دفاعیه بوده است که وزارت نفت را فریب داده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اعضای کمیته پیگیری این پرونده با کمیته‌ای که مسئول پیگیری آن در شورای عالی امنیت ملی دیداری داشته‌اید یا نه، تصریح کرد: ما دیداری در این رابطه با دبیر شورای عالی امنیت ملی نداشته‌ایم اما سه یا چهار نفر از نمایندگان مجلس که این موضوع را پیگیری می‌کنند، با کمیته پیگیری پرونده کرسنت در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دیدار کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها