کد خبر: ۲۰۱۱۱۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۲     ۰۹ بهمن ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت: توان پرداخت کامل بدهي توني اوليويرا را در اين مقطع نداشتيم، بخشي از اين پول را پرداخت مي‌کنيم و مابقي را در ادامه به او خواهيم داد.

جمشيد نظمي در مورد قطعي شدن حضور توني اوليويرا در تراکتورسازي تبريز گفت: شب گذشته با اين مربي به توافق رسيديم و پيش‌نويس قرارداد او را ارسال کرديم. اوليويرا مشکلي براي حضور در تراکتورسازي ندارد و ساير مسائل قرارداد را بعد از حضور اين مربي در ايران حل خواهيم کرد.

به گزارش فارس،وي افزود: به اوليويرا اعلام کرديم اگر تا جمعه به تراکتورسازي نيايد حضور او ديگر به درد ما نمي‌خورد. ما درخواست کرديم او هر چه سريعتر عازم تبريز شود تا ديدار مقابل داماش گيلان را از نزديک مشاهده کند. امروز بليت سفر سرمربي پرتغالي تيم تهيه مي‌شود و او فردا به ايران سفر مي‌کند. با توجه به اينکه او روز پنج‌شنبه به ايران مي‌رسد شايد نتوانيم مدارک نشستن اين مربي را روي نيمکت فراهم کنيم اما او به طور قطع در ديدار جام حذفي روي نيمکت حضور پيدا مي‌کند.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در مورد اينکه آيا بدهي 148 هزار دلاري به اين مربي پرداخت شد، خاطر نشان کرد: در حال حاضر اين مقدار پول را در باشگاه نداشتيم. قرار است بخشي از اين مبلغ را به او پرداخت کنيم و در آينده با گرفتن پول مابقي اين مبلغ را نيز در اختيار اوليويرا قرار دهيم.

وي با تأکيد بر اين مسئله که حواشي تراکتورسازي به پايان رسيده است، خاطر نشان کرد: چند وقتي است که ما ديگر حاشيه نداريم و تيم با تمرکز کافي فعاليت خود را ادامه مي‌دهد. کادر فني و تيم در يک طرف قرار دارند و هواداران نيز در طرف ديگر هستند. اين دو بازو بايد با يکديگر با اتحاد و همدلي به سمت موفقيت و پيروزي حرکت کنند. هواداران با روحيه‌اي که به مجموعه تراکتورسازي مي‌دهند باعث قدرتمند شدن تيم مي‌شوند به همين خاطر حضور هواداران براي ما بسيار مهم است.

نظمي در مورد اينکه کادر فني توني اوليويرا چه نفراتي را تشکيل مي‌دهد، اظهار داشت: اوليويرا روي حضور غلامرضا باغ‌آبادي و حسن آذرنيا در کادر فني تأکيد داشت و قرار است يک مربي دروازه‌بانان نيز با خود به تبريز بياورد. همچنين او پسر خود را نيز به تبريز مي‌‌آورد.

وي در مدت قرارداد اوليويرا خاطر نشان کرد: هنوز اين مسئله به صورت قطعي مشخص نشده، ما توافقاتي کرديم تا اين مربي در 3 ماه پاياني اين فصل در تبريز حاضر باشد و پس از آن ساير موضوعات نيز در صحبت‌هايي که انجام خواهيم داد به صورت قطعي مشخص مي‌شود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها