کد خبر: ۲۰۱۰۳۶
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
هافبک ملي‌پوش باواريايي‌ها تاکيد کرد روي حضوري موفق در ترکيب بايرن مونيخ تمرکز کرده و قصد جدايي از اين تيم را ندارد.
پس از اينکه ديويد مويس، سرمربي منچستريونايتد با حضور در ورزشگاه بورسيا پارک ديدار جمعه شب بورسيا مونشن‌گلادباخ برابر بايرن مونيخ را از نزديک تماشا کرد، روزنامه «ديلي‌مِيل» انگليس گزارش داد مربي اسکاتلندي شياطين سرخ قصد دارد توني کروز، هافبک باواريايي‌ها را به خدمت بگيرد.

به گزارش تسنيم، هافبک 24 ساله بايرن که تا ماه ژوئن 2015 با سرخپوشان مونيخ قرارداد دارد هنوز قراردادش را با اين تيم آلماني تمديد نکرده است.

توني کروز در گفت‌و‌گو با نشريه آلماني «کيکر» در خصوص آينده‌اش گفت: من قادر نيستم هر چيزي که مطرح مي‌شود را تکذيب کنم. در حال حاضر با بايرن مونيخ قرارداد دارم و تا به امروز هم نه من و نه باشگاه در خصوص تمديد آن برنامه‌اي نداشته‌ايم. در حال حاضر تمرکزم را به صورت کامل روي نيم‌فصل دوم گذاشته‌ام.

وي افزود: من براي يک تيم تراز اول و زيرنظر مربي سرشناسي بازي مي‌کنم. در حال حاضر از بودن در بايرن مونيخ راضي هستم و اگر هم قرار باشد تصميمي گرفته شود در آينده صورت خواهد گرفت.

کروز در سال 2006 از تيم هانزا روشتوک به بايرن مونيخ ملحق شد و پس از اينکه در مقطعي به طور قرضي براي بايرلورکوزن بازي کرد در سال 2010 به جمع سرخپوشان مونيخ بازگشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها