کد خبر: ۲۰۰۷۲۳
زمان انتشار: ۲۱:۰۸     ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي کهکشاني‌ها به شاگردانش هشدار داد قهرماني در فصل جاري جام حذفي براي اين تيم کافي نيست.
تيم فوتبال رئال مادريد تمامي 7 ديداري که در ماه ژانويه 2014 انجام داده را با برد پشت‌سر گذاشته است و اختلاف خود با بارسلونا، صدرنشين لاليگا را به حداقل ممکن رسانده است. کهکشاني‌ها فردا شب (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله يک‌چهارم نهايي جام حذفي اسپانيا موسوم به کوپا دل‌ري اگر بر اسپانيول غلبه کنند ماه ژانويه را استثنايي به پايان خواهد برد. رئالي‌ها در ديدار رفت يک بر صفر در خانه اسپانيول به برتري رسيده‌اند.

به نقل از تسنيم، کارلو آنچلوتي، سرمربي رئال مادريد در آستانه ديدار اين تيم مقابل اسپانيول گفت: ما با انجام يک بازي خوب ماه ژانويه فوق‌العاده‌اي را پشت‌سر خواهيم گذاشت. ما مقابل اين تيم برتري آنچنان زيادي نداريم و لازم است تا با آمادگي کامل يک بازي عالي را از خود به نمايش بگذاريم و با بهترين تيم ممکن راهي مرحله نيمه نهايي جام حذفي شويم.

وي در ادامه افزود: ماه ژانويه، ماه خيلي خوبي بود و ما در اين فرصت اختلاف امتيازات خود با بارسلونا و اتلتيکومادريد را به حداقل ممکن رسانديم و همين مسئله به تيم اعتمادبه‌نفس لازم را داد. ماه ژانويه ماه خيلي خوبي بود و با برتري مقابل اسپانيول ماموريت خود در اين ماه را تکميل خواهيم کرد.

سرمربي تيم اول شهر مادريد تصريح کرد: قهرماني در جام حذفي براي‌ ما کافي نيست و ما به دنبال اين هستيم که تا جاي ممکن تمامي عناوين قهرماني را کسب کنيم. بازيکنان ما در حال حاضر در وضعيت جسماني خوبي هستند ولي بايد بيشتر مراقب خودمان باشيم، چون بازي‌هاي زيادي در پيش داريم.

آنچلوتي همچنين در خصوص گرث بيل، بال ولزي رئال مادريد که در ديدار با گرانادا از ناحيه پا مصدوم شد، گفت: بيل سعي کرد با تيم تلاش کند ولي مصدوميت پايش اين اجازه را به او نداد. گرث در بازي فردا حضور نخواهد داشت و ترجيح مي‌دهيم او به ريکاوري بپردازد. او اين هفته تمرين خواهد کرد و احتمالاً يکشنبه مقابل اتلتيک بيلبائو بازي خواهد کرد. جانشين وي در بازي فردا هم خسه رودريگس است.

رئال مادريد در حال حاضر با 53 امتياز و تنها يک اختلاف امتياز نسبت به بارسلونا و اتلتيکو مادريد در رده سوم لاليگا قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها