کد خبر: ۲۰۰۷۰۸
زمان انتشار: ۲۱:۰۰     ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
باشگاه گيتي پسند اصفهان به تيمداري در ليگ برتر فوتسال ادامه خواهد داد.
عليرضا جنتي با اعلام اين خبر به سايت باشگاه صنايع گيتي پسند اظهار داشت: پس از اعلام خبر احتمال انحلال تيم فوتسال و پس از چندين نوبت جلسه در هيئت مديره و فشار مسئولان استاني و فدراسيون فوتبال و بنا به احترام به مردم اصفهان و خانواده فوتسال تصميم گرفتيم کماکان به تيمداري خود در ليگ برتر فوتسال ادامه دهيم.

وي در ادامه افزود: تيم گيتي پسند 6 بازيکن ملي‌پوش در ترکيب خود دارد و کنار کشيدن تيم از ليگ برتر فوتسال مي‌توانست به تيم ملي هم ضربه بزند. علاوه بر اين رئيس فدراسيون فوتبال صبح امروز در جلسه با مديرعامل باشگاه گيتي پسند درخواست کرد در ليگ برتر فوتسال باقي بمانيم که به اين درخواست احترام گذاشتيم و تيم را منحل نکرديم.

رئيس هيئت مديره باشگاه گيتي پسند با بيان اينکه در جلسه وي با بازيکنان و کادر فني تيم فوتسال باشگاه همه اعضاي تيم هم‌قسم شدند تا پايان ليگ با قدرت تمام به ميدان بروند، افزود: با وجود اينکه 9 امتياز با صدر جدول فاصله داريم اما کماکان اعتقاد داريم شانس رسيدن به قهرماني تيم ما حتي از فصل گذشته بيشتر است و با قدرت تا پايان ليگ براي رسيدن به قهرماني تلاش مي‌کنيم. البته هدف نهايي تيم ما قهرماني نيست و مثل برخي‌ها به هر قيمتي حاضر به کسب عنوان قهرماني نيستيم.

جنتي همچنين خاطر نشان کرد: گيتي پسند با ورود به فوتسال تحول بزرگي به وجود آورد و ما تنها باشگاهي هستيم که طي 2 سال نامزد کسب عنوان بهترين تيم باشگاهي دنيا شديم. همچنين در 4 سال تيمداري گيتي پسند در فوتسال عناوين بهترين دروازه‌باني فوتسال دنيا و نامزدي بهترين بازيکن فوتسال دنيا توسط بازيکنان ما به دست آمد که اين نشانه تاثيرگذاري گيتي پسند است.

وي با بيان اينکه اميدواريم قهرمان ليگ برتر فوتسال در سال جاري در زمين مسابقه مشخص شود، افزود: در جلسه امروز آقاي طاهري (مديرعامل باشگاه گيتي پسند) از آقايان کفاشيان و افتخاري درخواست کرد در بازي‌هاي 3 تيم بالاي جدول حساسيت بيشتري نسبت به انتخاب داوران اتخاذ شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها