کد خبر: ۲۰۰۶۸۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ مي‌خواستم هر طوري شده به دايي و پرسپوليس کمک کنم اما آرنج آرش افشين اجازه نداد ولي از او ناراحت نيستم.
مهرداد پولادي در خصوص بازي مقابل فولاد خوزستان و شکست در اهواز و کنار رفتن پرسپوليس از جام حذفي ايران اظهار داشت:‌ در بازي روز گذشته خيلي خوب بازي را شروع کرديم و حتي به گل هم رسيديم. اما متأسفانه فشار فولاد باعث شد تا بازي به تساوي کشيده شود و در ضربات پنالتي هم آنها با تجربه‌تر عمل کردند. به نظرم يک بدشانسي تمام عيار آورديم.

به گزارش فارس، وي درباره مصدوميت خودش نيز، گفت: در همان صحنه‌اي که وارد زمين شدم ناگهان در کنار زمين براي تصاحب توپ با آرش افشين برخورد کردم. خيلي دوست داشتم تا هر طوري شده به پرسپوليس و دايي کمک کنم اما آرنج افشين اجازه نداد. چون بعد از اين ماجرا درد شديدي داشتم و نفسم بالا نمي‌آمد.

پولادي ادامه داد: درست است با افشين برخورد کردم و مصدوم شدم اما او يکي از بهترين دوستان من است و هرگز از وي ناراحت نيستم. مي گويم خدايا در روزي که سر تا پا انگيزه بودم باز هم شکرت.

وي گفت: خدا را شکر پس از عکسي که گرفتم مشخص شد فقط مشکل عصبي بوده که برايم اتفاق افتاده و شکستگي در بدنم ديده نمي‌شود. حتما خيري در اين موضوع بوده اما اي کاش مي‌توانستم که به بازيکنان و پرسپوليس کمک کنم. بالاخره پس از يک مصدوميت بسيار بد و با سختي زياد برگشته‌ام اما اين اتفاق برايم افتاد. راضي‌ام به رضاي خدا و سعي مي‌کنم انشاءالله خيلي زود برگردم تا بتوانم در اين 6-5 بازي به پرسپوليس کمک کنم.

پولادي در پايان در پاسخ سوالي که آيا در ليگ برتر اميدي به قهرماني داريد يا خير، گفت: ما اگر سپاهان را ببريم خيلي به هدف‌مان نزديک مي‌شويم اما شش بازي آينده براي ما حکم فينال دارد. واقعا تيم خوبي داشتيم و حيف بود که اين اتفاق براي‌مان افتاد و در اين مرحله از جام حذفي کنار برويم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها