کد خبر: ۲۰۰۶۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ برتر گفت:زماني که تيم ها پيروز مي شوند هيچ اعتراضي صورت نمي گيرد اما با باخت و يا مصدوم شدن بازيکنان اعتراضشان به برنامه ريزي سازمان ليگ باز مي‌شود.

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، غلامرضا بهروان درباره مصدوميت برخي از بازيکنان اظهار داشت: در خلال بازي‌هاي ليگ برتر متوجه شدم که يکي از بازيکنان ملي پوش دچار مصدوميت شده و يکي از اعضاي باشگاه استقلال اعلام کرده به دليل برنامه ريزي نامناسب ليگ برتر مصدوميت گريبانگير اين بازيکن شده است. ضمن خسته نباشيد به همه تيم هاي ليگ برتري و ابراز تاسف براي اين بازيکن بايد بگويم که شرايط براي همه تيم ها يکسان بوده و نه تنها من بلکه تمامي صاحب نظران در فوتبال معتقدند که مصدوميت جزئي از فوتبال است و امکان دارد براي هر بازيکني رخ دهد. البته اين باشگاه‌ها هستند که بايد مراقب شرايط بازيکنان خود باشند.

وي افزود: برنامه ريزي جام حذفي و رقابت هاي ليگ برتر از گذشته صورت گرفته و مربوط به اکنون نيست که اين عضو باشگاه بخواهد با وجود مصدوميت براي بازيکنانشان، اعتراض کند. زماني که تيم ها پيروز مي شوند هيچ اعتراضي صورت نمي گيرد اما با باخت و يا مصدوم شدن بازيکنان اعتراضشان به برنامه ريزي سازمان ليگ باز مي‌شود. اين برنامه ريزي براي تمامي تيم هاي ليگ برتر يکسان است. اين که يک تيم هم در جام حذفي، ليگ قهرمانان آسيا و هم در ليگ برتر حضور دارد به طور طبيعي درصد مصدوميت براي بازيکنانشان نيز بالاتر مي‌رود و البته فوتبال ايران بر روي اين باشگاهها حساب باز کرده و انتظار بيشتري از آنها دارد. ما سعي کرديم با برنامه ريزي مسابقات ليگ و جام حذفي مشکلات تيم ها را درک و شرايط را برايشان مهيا کنيم اما باز هم مي گويم مصدوميت جزئي از فوتبال است، ضمن اينکه اين مسئولان باشگاهها هستند که بايد مراقب بازيکنان مصدوم خود باشند.

رئيس کميته مسابقات خاطرنشان کرد: ضمن خسته نباشيد به تمامي تيم ها، اميدوارم اين بازيکن خوب و ملي پوش هر چه زودتر سلامتي اش را به دست آورد و معتقدم که سازمان ليگ و کميته مسابقات نهايت تلاش خود را براي برنامه ريزي مسابقات به کار گرفته است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها