کد خبر: ۲۰۰۵۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
تمرين تيم فوتبال استقلال امروز (دوشنبه) در غياب 4 بازيکن انجام شد.

تمرين تيم فوتبال استقلال يک روز پس از تساوي يک بر يک برابر ذوب‌آهن از ساعت 11:30 امروز (دوشنبه) در کمپ اختصاصي اين باشگاه برگزار شد.

به گزارش تسنيم، در تمرين امروز محمد قاضي، احمد جمشيديان، کبه و خسرو حيدري غايب بودند. حيدري روز گذشته در ديدار مقابل ذوب‌آهن مصدوم شد و امروز از پاي مصدوم او MRI گرفته مي‌شود.

* مهدي رحمتي، آندرانيک تيموريان، آرش برهاني و هاشم بيک‌زاده با تاخيري چند دقيقه‌اي در تمرين حاضر شدند.

* هنگامي که امير قلعه‌نويي برهاني را ديد به او گفت: کي مي‌خواهي زود سر تمرين حاضر شوي؟ که برهاني پاسخ داد: آقا ماشين نداريم! که سرمربي استقلال به مهاجم خود گفت: از داشته‌هاي خودت هم حرف بزن!

* حذف تيم پرسپوليس در جام‌حذفي و پنالتي‌هايي که سوشا مکاني در ديدار روز گذشته از بازيکنان پرسپوليس گرفت به سوژه تمرين آبي‌پوشان تبديل شده بود و بازيکنان با هم در اين مورد صحبت مي‌کردند.

* در تمرين امروز آبي‌پوشان کمتر از 20 تماشاگر حضور داشتند. هواداران استقلال درباره استعفاي علي دايي از سرمربي پرسپوليس صحبت مي‌کردند و تاکيد داشتند که سرمربي سرخپوشان پس از شکست مقابل فولاد از سمت خود استعفا مي‌دهد.

* قرار بود تمرينات استقلال از امروز به زمين شماره 2 آزادي منتقل شود اما ظاهراً توافقات نهايي با مسئولان ورزشگاه آزادي انجام نشده است. با اين حال استقلالي‌ها دنبال اين هستند که هرچه زودتر تمرينات خود را به زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي انتقال دهند. قلعه‌نويي امروز پيگير اين مسئله بود که چرا محل تمرين تيمش تغيير نکرده است.

* بازيکناني که در ديدار روز گذشته مقابل ذوب‌آهن ثابت بازي کرده بودند تمرين ريکاوري انجام داده و سپس راهي سونا و استخر شدند. ساير بازيکنان به تمرينات گروهي از جمله فوتبال درون تيمي در 2 گروه سبز و زرد پرداختند. در اين بخش تمريني آنتونيو کارواليو که در ديدار روز گذشته ثابت بازي کرده بود همراه بازيکنان در تمرينات گروهي شرکت کرد.

* سياوش اکبرپور لنگان لنگان در محل تمرين حاضر شد. او با ساير بازيکنان تمرين نکرد و زير نظر کادر پزشکي قرار گرفت.

* بازيکنان در هنگام انجام تمرين ريکاوري درباره صحنه‌هاي بازي با ذوب‌آهن صحبت مي‌کردند. حنيف عمران‌زاده زننده گل استقلال درباره گلي که زده بود صحبت مي‌کرد و فکر مي‌کرد توب به ساموئل برخورد کرده است.

* قلعه‌نويي با لباس شخصي در تمرين حاضر شد و روي نيمکت نظاره‌گر تمرين آبي‌پوشان بود.

* بنا بر دستور کادر فني بازيکناني که در چند ديدار اخير ثابت بازي کرده بودند فردا به استراحت مي‌پردازند اما ساير بازيکنان تمرينات خود را ادامه مي‌دهند.

 تيم فوتبال استقلال روز جمعه در چارچوب هفته بيست‌وپنجم مسابقات ليگ برتر در ورزشگاه امام علي (ع) کرمان به مصاف تيم مس مي‌رود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها