کد خبر: ۲۰۰۴۳۹
زمان انتشار: ۲۲:۰۶     ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر باهوش بوديم در 120 دقيقه پيروز مي‌شديم.
علي دايي پس از شکست مقابل فولاد در ضربات پنالتي در جام حذفي در جمع خبرنگاران گفت: بازي خيلي خوبي بود يکي از بهترين بازي‌هايي بود که هر دو تيم انجام دادند به هر دو تيم تبريک مي‌گويم مردانه بازي کردند ما هم تلاش خود را کرديم. فوتبال همين است به نظرم اگر باهوش بوديم در 120 دقيقه مي‌توانستيم کار را تمام کنيم به خصوص در 15 دقيقه دوم. بازيکنان ما خوب کار کردند در دقيقه 120 هم موقعيت گل‌زني‌مان را از دست داديم.

به گزارش فارس،سرمربي پرسپوليس تصريح کرد: روي پنالتي‌ها هم در تمرينات کار کرده بوديم اما اين مسابقات جام حذفي است و ما باختيم هرچند شايسته باخت نبوديم مي‌توانستيم برنده شويم اين برد را به فولاد تبريک مي‌گويم و اميدوارم در ادامه راه موفق باشد.

سرمربي پرسپوليس در مورد بحث استعفايش گفت: در جريان اين مسائل نيستم من سرمربي پرسپوليس هستم و کارم را ادامه مي‌دهم و به شايعات توجهي ندارم محکم کار خودم را مي‌کنم و هرچه خدا بخواهد همان خواهد شد.

دايي افزود: من تصميم‌گيرنده در مورد مسائل باشگاه نيستم من سرمربي هستم و کار خودم را انجام مي‌دهم و به شايعات هم بي‌توجه هستم.

سرمربي پرسپوليس در مورد حمايت علي پروين از او گفت: پروين به من لطف دارد دستش درد نکند.

دايي در مورد اينکه جام حذفي و ليگ برتر را پرسپوليس از دست داده گفت: تمام سعي‌مان را مي‌کنيم تا در ادامه ليگ خوب نتيجه بگيريم. همين نتايج اين هفته ليگ را نگاه کنيد که نشان مي‌دهد هيچ تيمي نمي‌تواند بگويد ما قهرمان يا نايب قهرمان هستيم. فاصله تيم‌ها بسيار نزديک است و شش بازي مانده و 18 امتياز. ما در 6 بازي باقيمانده حق اشتباه نداريم تلاشمان را مي‌کنيم و هرچه خدا بخواهد همان مي‌شود.

وي افزود: علي پروين هم به من لطف دارد ما در بازي مقابل فولاد مستحق باخت نبوديم با اين حال به مردم دين داريم و مديون آنها هستيم و بايد با تمام انرژي‌مان کار کنيم تا بتوانيم در آينده نتيجه بگيريم.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه بعد از بازي با گسترش فولاد اتفاقات زيادي در باشگاه افتاد و آن مسائل و مشکلات بر روي تيم تاثير گذاشت گفت: مشکلات خيلي وقت است که وجود دارد تنها همين يک هفته نبود ما از مدت‌ها پيش مشکلاتمان شروع شد لزومي هم ندارد که بعد از اين مسابقه بگويم که مشکلاتمان چيست اما مشکلات بر روي روند تيم تاثيرگذار بود.

دايي در مورد اينکه پرسپوليس مشکل فني داشت گفت: فولاد تيم بسيار خوبي است و يکي از بهترين تيم‌هاي ايران است هر دو تيم هم خيلي خوب بازي کردند و فولاد هم تلاش خودش را انجام داد. حسين فرکي هم مربي و استاد من بوده و اميدوارم هميشه موفق باشد اما ببخشيد شما در مورد چه مشکل فني‌اي صحبت مي‌کنيد؟ پنالتي‌زنان ما مشخص بود همه آنهايي که پنالتي زدند در تمرينات ما جزو بهترين‌ها بودند و خودشان گفتند که از نظر روحي و رواني آماده پنالتي زدن هم هستيم هر سه بازيکن خودشان اعلام آمادگي کرده بودند اين چه ربطي به مسائل فني دارد؟ چطور در مورد 120 دقيقه صحبت نمي‌کنيد اگر من هر فرد ديگري را انتخاب مي‌کردم و پنالتي مي‌زد و پنالتي گل نمي‌شد باز هم همين صحبت‌ها را مي‌کرديد پنالتي دست علي دايي نيست و من نمي‌توانم خودم لخت شوم و به زمين بروم و پنالتي بزنم با اين حال من حق را به مردم و هواداران مي‌دهم که ناراحت باشند اما هر 3 بازيکن خودشان گفتند که مي‌توانيم پنالتي بزنيم و در تمرينات ما جزو پنالتي‌زن‌هاي خوب بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها