کد خبر: ۲۰۰۴۰۶
زمان انتشار: ۱۸:۴۴     ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
کميته انضباطي آخرين آرا و احکامش را درباره پرونده‌هاي موجود در کميته اعلام کرد.
به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، در رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال و در ديدار تيم‌هاي ملي حفاري ايران و ماهان تنديس قم که 23 دي‌ماه در اهواز برگزار شد، تماشاگران تيم حفاري، با پرتاب اشيا و ايجاد وقفه در روند بازي مرتکب تخلفاتي شدند که کميته انضباطي اين تيم را به دو جلسه بازي بدون حضور تماشاگران و پرداخت سي ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد. راي صادره قطعي است.

کميته انضباطي در پايان حکمش آورده است که تخلفات تماشاگران منتسب به ملي حفاري مسبوق به سابقه بوده و اعمال تنبيهات شديدتر در صورت تکرار تخلف؛ قبلاً تذکر داده شده بود.

در ديدار تيم‌هاي نفت تهران و ذوب آهن اصفهان در تهران که از سري رقابت‌هاي ليگ برتر در روز 19 دي‌ماه برگزار شد، ذوب آهن اصفهان در نيمه دوم با دو دقيقه تاخير وارد زمين شد که بر همين اساس 6 ميليون ريال جريمه نقدي مي‌شود. راي صادره قطعي است.

همچنين کميته انضباطي درباره پرونده‌هاي مطالبات وجه بازيکنان و مربيان، پس از بررسي اسناد و مدارک و پرونده ها احکامي صادر کرده که به شرح زير است:

1- باشگاه مس کرمان بايد مبلغ 1398661981 ريال را بابت ماليات سال‌هاي 89-90 و 90-91 در حق صمد مرفاوي پرداخت کند.

راي صادره ظرف مهلت قانوني قابل تجديد نظرخواهي در کميته محترم استيناف فدراسيون فوتبال است.

2- باشگاه صباي قم بايد مبلغ 2165270000 ريال را در حق مهدي واعظي پرداخت کند و مبلغ 52750000 ريال را به عنوان جريمه ديرکرد (بر اساس آيين نامه کميته انضباطي) به حساب فدراسيون فوتبال واريزکند. همچنين باشگاه صباي قم بايد 1499500000ريال را در حق رضا جلالي ثابت و مبلغ 39500000ريال را به خاطر جريمه دير کرد به حساب فدراسيون پرداخت کند. بديهي است در صورت عدم اجراي موارد فوق فعاليت‌هاي باشگاه صباي قم تعليق مي‌شود و اين باشگاه موظف است تا دادنامه صادره را به صورت کامل اجرا کند.

3- باشگاه پرسپوليس بايد مبلغ 427500000ريال را در حق حامد کاويانپور پرداخت کند. البته درخواست حامد کاويانپور مبني بر مطالبه خسارت تاخير پرداخت رد مي‌شود. راي صادره ظرف مهلت قانوني قابليت تجديد نظر خواهي در کميته استيناف را دارد.

4- درباره شکايت بابک لطيفي از باشگاه سايپا کميته انضباطي راي خود را چنين صادر کرد: قرار داد بابک لطيفي و باشگاه سايپا در فصل 91-92 و 92-93 فسخ شده است، اما اين باشگاه به جهت اعلام خارج از مهلت باشگاه سايپا مبني بر مازاد بودن بابک لطيفي و به جهت تضييع حقوق نامبرده براي مذاکره با ساير تيم هاي ليگ برتري، به پرداخت مبلغ 560000000ريال معادل 50 درصد قرارداد سال دوم به عنوان خسارت به همراه حق الوکاله وکيل طبق تعرفه قانوني بر اساس رقم 560000000ريال محکوم مي شود. راي صادره در مهلت قانوني قابل تجديد نظرخواهي در کميته استيناف فدراسيون فوتبال است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها