کد خبر: ۲۰۰۰۲۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
محسن بنگر مي‌گويد مشکلات مالي تاثير زيادي روي نتايج اخير پرسپوليس داشته است.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس در گفت‌گو با ايسنا، درباره اينکه چرا نتايج نامناسب اين تيم در چند هفته گذشته اظهار کرد: واقعاً امسال از همه جا ما را تحت فشار گذاشته‌اند. به مديرعامل‌مان فشار مي‌آورند که برود. به بعضي باشگاه‌ها پول مي‌دهند اما به ما نه. خيلي مشکل در اين تيم داريم. با اين حال قبول دارم که همه اين مشکلات دليل نمي‌شود که ما بد نتيجه بگيريم. در بازي با گسترش فولاد هم مي‌توانستيم نتيجه بگيريم اما نمي‌دانم چه شد که روي يک صحنه گل خورديم و ديگر نتوانستيم جبران کنيم.

او در پاسخ به اين سوال که مشکلات مالي چقدر در روند اخير پرسپوليس تاثير داشته گفت: 100 درصد تاثير دارد. اصلا پولي نيست که حالا ما بخواهيم تاثير بود و نبودش را در تيم ببينيم. بازيکنان ما فقط براي پول بازي نمي‌کنند اما وقتي پول نباشد روحيه‌شان خراب مي‌شود. خود من براي اولين بار در 15 سال اخير بيشترين مشکلات مالي راداشته‌ام. الان 6 ماه است که ماشين ندارم و با آژانس به تمرين مي‌آيم و مي‌روم.

بنگر ادامه داد: ما جايي سرمايه‌گذاري کرده‌ايم و يا خانه گرفته‌ايم اما پولي که انتظار داشتيم را نگرفته‌ايم به همين خاطر من مجبور شدم ماشينم را بفروشم.

مدافع پرسپوليس درباره رفتن رويانيان از اين باشگاه هم گفت: من از اين اتفاق تعجب مي‌کنم. او باشگاه را به طور کامل شناخته بود و بعد از دو سال که پرسپوليس در جدول رتبه خوبي به دست نمي‌آورد کاري کرد که اکنون يکي از مدعيان قهرماني هستيم. واقعا تيم خيلي خوبي ساخت و دست روي هر بازيکني گذاشت توانست او را به پرسپوليس بياورد. نمي‌دانم چرا از پرسپوليس رفت. خودم به عينه ديدم کاري کردند که رويانيان برود.

او در پاسخ به اين سوال که با توجه به رفتن رويانيان فکر نمي‌کني مشکلات مالي بيشتر مي‌شود؟ گفت: ديگر آب که از سر گذشته چه يک وجب چه صد وجب. خيلي‌ها نمي‌خواهند پرسپوليس نتيجه بگيرد و بالاي جدول باشد. با اين همه مشکلات بايد شاهد رفتن مديرعامل‌مان هم باشيم اما خدا حواسش به ما هست. تمام تلاشمان را مي‌کنيم که بتوانيم نتايج چند هفته گذشته را جبران کنيم و به اميد خدا مقابل فولاد و سپاهان نتايج خوبي بگيريم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها