کد خبر: ۱۹۹۹۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
احتمال دارد امین نظری همراه با تیم سوئدی اش به اردوی فلوریدا آمریکا اعزام نشود و حتی مثل فصل قبل به تیمی دیگر قرض داده شود.

از اواخر هفته گذشته تمرینات آماده‌سازی تیم دسته اولی اف.اف. مالمو سوئد با حضور همه بازیکنان آغاز شد. این تیم که فصل گذشته 5 بازیکن مازاد خود را از جمله امین نظری که به تیم دسته دومی آشوریسکا رفت،‌ قرض داده بود، با همه نفرات تمرینات را برای فصل جدید که از اوایل بهار آغاز خواهد شد،‌شروع کرد.

طبق اعلام رسانه‌ها مالمو برای ادامه فعالیت‌های تمرینی، دوشنبه این هفته راهی اردوی آماده‌سازی فلوریدا در آمریکا خواهد شد اما امکان دارد در این سفر بازیکن ایرانی در استکهلم همچنان مانده و به صورت فردی تمرین کند.

در این ارتباط دانیل آندرسون، مدیر ورزشی مالمو عنوان کرد تیمش هم اکنون با ترافیک بازیکن در خط میانی مواجه است. از طرفی تصور می‌شود امین نظری به تمرینات پایه‌ای بیشتری در وطن نیاز دارد. از این رو احتمالا در شهر  خود باقی خواهد ماند تا پس از یکسری  تمرینات نشان دهد آمادگی کافی برای همراهی تیم در دسته اول را دارد.

طبق این اظهارات در صورتی که مربی مالمو دیگر هافبک‌هایش را برای فصل بعد بخواهد، این احتمال هست نظری یک بار دیگر به صورت موقت به تیمی دیگر واگذارشود.

این مقام همچنین عنوان کرد در پستی که نظری بازی می کند، دو رقیب جلوتر از وی حاضر هستند و به همین دلیل در جلسه‌ای با مسئولان در مورد این که نظری به صورت قرضی یا قطعی به تیمی دیگر واگذار شود، پس از تمرینات روزهای آینده وی، تصمیم گیری خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها