کد خبر: ۱۹۹۴۱۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
سرمربی ساندرلند در آستانه رویارویی با منچستریونایتد تاکید کرد مربیگری در این تیم سخت‌ترین کار دنیاست.

 

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ در حالی که ساندرلند در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس امشب (چهارشنبه) و از ساعت 23 و 15 دقیقه در ورزشگاه اولدترافورد میهمان منچستریونایتد است، گاس پویت در مورد این دیدار صحبت‌هایی انجام داده است.

دیدار رفت با حساب ۲ بر یک به سود ساندرلند به پایان رسیده و این تیم در شرایط بهتری برای رسیدن به دیدار فینال قرار گرفته است اما پویت بر این باور است که منچستریونایتد برای رهایی از شرایط کنونی‌اش بیشتر از تیم او نیاز به رسیدن به فینال دارد.

پویت در این مورد گفت: دیوید مویس پس از آنکه الکس فرگوسن منچستریونایتد را ترک کرد شغلی بسیار سخت را پذیرفته است. نشستن روی نیمکت مربیگری این تیم سخت‌ترین کار دنیا است. یونایتدها تغییر بزرگی در تیم خود داده‌اند. این تغییر مانند تغییر مربی در سایر تیم‌ها نیست. تیم‌های دیگر در مدت سه یا چهار سال مربی خود را عوض می‌کنند اما فرگوسن 26 سال در منچستریونایتد حضور داشت. امیدوارم مویس بتواند تیمش را از شرایط کنونی بیرون بیاورد زیرا او مربی شایسته‌ای است و در اورتون نیز کارهای بزرگی انجام داده است.

پویت در مورد رویارویی با منچستریونایتد هم گفت: تیم حریف نیاز زیادی به پیروزی در این دیدار دارد. همه از آنها انتظار دارند که ما را شکست داده و به فینال برسند اما این موضوع موجب می‌شود فشار بسیار بیشتری روی آنها باشد. برای شرایط کنونی آنها ناراحت هستم اما ما هم برای رسیدن به اهداف خودمان با آنها روبه‌رو می‌شویم. یونایتدها نیاز بیشتری برای رسیدن به فینال دارند تا از این شرایط بیرون بیایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها