کد خبر: ۱۹۹۳۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
ناصر رفایی گفت: از زمانی که این فیلم متوقف شده هنوز قادر به راه اندازی آن نشده‌ایم، ما یک پیش تولید آغاز کردیم که به فجر برسد و چون فهمیدیم که به جشنواره نمی‌رسد پروژه را متوقف کردیم.

 

ناصر رفایی کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی «خانه‌های شیشه‌ای» در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره توقف تولید این فیلم عنوان کرد: از زمانی که این فیلم متوقف شده هنوز قادر به راه اندازی مجدد آن نشده‌ایم، ما پیش تولید فیلم را آغاز کردیم تا به فجر برسد اما چون فهمیدیم که به جشنوراه نمی‌رسد پروژه را متوقف کردیم.

وی تاکید کرد:‌ ما هر لحظه در حال تلاش برای راه‌اندازی مجدد پروژه و آغاز مراحل ساخت این فیلم هستیم که یک مقدار بحث تولید و فنی را باید کمی بیشتر هزینه کنیم که کمی کار ما را مشکل کرده است.

رفایی افزود: ما قصدمان این بود که در ایام جشنواره کار را شروع کرده باشیم که متاسفانه نتوانستیم دوباره پروژه را راه‌اندازی کنیم.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، «خانه های شیشه ای» جدیدترین پروژه سینمایی ناصر رفایی که قرار بود قبل از آغاز فجر سی و دوم آماده شود در مراحل آغازین پیش تولید متوقف شد و به گفته ناصر رفایی راه اندازی مجدد این فیلم سینمایی نیازمند هزینه ای تازه برای تیم تهیه خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها