کد خبر: ۱۹۹۲۵۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۰۲ بهمن ۱۳۹۲

دبیرکل فیفا از روند آماده‌سازی ورزشگاه میزبان جام جهانی 2014 ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ژروم والک تور بازدید خود را از ورزشگاه‌های جام جهانی 2014 برزیل با بازدید از ورزشگاه شهر سائوپائولو که میزبان بازی افتتاحیه جام‌جهانی بیستم بین برزیل و کرواسی خواهد بود، آغاز کرد.

دبیرکل فدراسیون بین‌المللی فوتبال در نشست خبری خود پس از بازدید از ورزشگاه میزبان دیدار افتتاحیه جام جهانی بیستم گفت: تنها چهار ماه و سه هفته دیگر تا آغاز جام‌جهانی باقی مانده است. دیدار خیلی خوبی از این ورزشگاه داشتیم و درباره بازی افتتاحیه و بقیه دیدار هایی که در این ورزشگاه برگزار خواهد شد، صحبت کردیم. از ابتدا از مسئولانی که در ساخت این ورزشگاه ها کمک کردند حمایت کردیم و از پیشرفتی که این ورزشگاه داشته است راضی هستیم. فکر می کنم این ورزشگاه تقریبا به طور کامل آماده شده است و فکر نمی کنم مشکلی برای میزبانی این این ورزشگاه برای جام جهانی 2014 وجود داشته باشد.

او درباره بلیت‌های به فروش رفته جام جهانی 2014 گفت: بلیت‌های فروش رفته جام جهانی 2014 تمامی رکوردهای جام‌های جهانی قبل را شکسته است. نزدیک 10 میلیون تقاضای خرید بلیت بازی‌های جام جهانی 2014 ارائه شده است که بی‌نظیر بوده است و این نشان می دهد برزیل چقدر برای علاقمندان فوتبال جذاب است.

به‌به‌تو، مهاجم سابق تیم ملی برزیل نیز در این نشست خبری درباره آمادگی ورزشگاه سائوپائولو برای میزبانی جام جهانی گفت: کاملا تحت تاثیر چیزی که دیدم، قرار گرفتم. فکر نمی کردم چنین ورزشگاه بزرگ و باکیفیتی در شهر من ساخته شود. من در چهار جام جهانی بازی کردم اما ورزشگاهی به زیبایی ورزشگاه سائوپائولو ندیدم.

ورزشگاه سائوپولو یکی از نگرانی های اصلی فیفا برای میزبانی جام جهانی 2014 بوده است. در جریان ساخت این ورزشگاه سه‌ کارگر جان خود را از دست دادند اما در نهایت ورزشگاه سائوپائولو برای میزبانی جام جهانی 2014 آماده شد.

جام جهانی 2014 برزیل از سیزده ژوئن برگزار می‌شود که برزیل میزبان در اولین دیدار جام با کرواسی دیدار خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها