کد خبر: ۱۹۹۲۱۷
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
دروازه‌بان تيم فوتبال داماش گيلان تاکيد کرد، سرمربي اين تيم رابطه خوبي با بازيکنان تيمش دارد.

ميلاد فراهاني در واکنش به اظهارات عابديني مبني بر اينکه بازيکنان داماش با سرمربي اين تيم تعامل ندارند به تسنيم اظهار داشت: معتقدم بازيکنان ما به دليل اختلاف سني کم با سرمربي‌مان رابطه خوبي با ايشان داشته و اتفاقاً تعامل خوبي بين آنها و آقاي ناظمي وجود دارد.

وي در ادامه افزود: من تا به امروز شاهد درگيري خاصي بين آقاي ناظمي و بازيکنان داماش نبوده‌ام. اگر هم اتفاقي در تمرينات ما رخ داده در حد داد و فريادهايي بوده است که شايد در تمرينات هر تيمي ديده شود. هيچ وقت درگيري فيزيکي بين سرمربي تيم‌مان و بازيکنان ما وجود نداشته و آقاي ناظمي با همه بازيکنان داماش دوست است.

سنگربان داماش همچنين تاکيد کرد: حواشي داماش اخيراً زياد شده و بازيکنان ما به خاطر بي‌پولي انگيزه‌شان را از دست داده‌اند. حاشيه‌ها و مشکلات مالي باعث شد تا با بي‌تمريني يا تمرين به صورت بسيار محدود و کم به مصاف استقلال و سپاهان برويم، موضوعي که به گونه‌اي در شکست‌هاي ما تاثيرگذار بود.

وي در خاتمه تصريح کرد: با وجود تمام مشکلاتي که داشته و داريم اطمينان دارم که داماش سقوط نمي‌کند. بدون شک با حل مشکلات‌مان در چند بازي آينده نتايج خوبي مي‌گيريم و در ليگ برتر مي‌مانيم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها