کد خبر: ۱۹۹۰۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
مربي سپاهان با ابراز رضايت از شرايط فعلي تيمش که توانسته بار ديگر به جمع مدعيان قهرماني بازگردد مي‌گويد محرم نويدکيا و جواهير سوکاي به زودي آنها را در رقابت‌هاي آسيايي همراهي مي‌کنند.

محمود کريمي درباره روند اخير سپاهان که اين تيم را بار ديگر در جمع مدعيان قهرماني قرار داده است، گفت: ما در نيم فصل اول نمايش خوبي نداشتيم و متاسفانه از روند خوبي بهره‌مند نبوديم اما با تلاش کادرفني و همت بازيکنان تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم و توانستيم با چند پيروزي پياپي بار ديگر در جمع مدعيان قرار بگيريم. مهم‌ترين اتفاقي که در نيم فصل براي ما رخ داد اين بود که سپاهان موفق شد تا با برنامه‌ريزي مناسب و نگاه رو به جلو از لحاظ روحي خودش را بازپروري کند.

به گزارش ايسنا، او افزود: همانطور که مي‌دانيد در نيم فصل سپاهان دچار نوسانات زيادي بود و حتي در دوره‌اي تيم ما در سه بازي تنها يک امتياز کسب کرد و دليلش هم شايد کمبود اعتماد به نفس ميان بازيکنانمان بود. اما با تلاش‌هاي انجام شده ما بار ديگر به جمع مدعيان برگشتيم و در حال حاضر رقابت ميان ما و چند تيم ديگر براي قهرماني ايجاد شده است. ما به قهرماني در ليگ برتر اميدواريم و ان‌شاءالله که اين اتفاق رخ مي‌دهد.

مربي سپاهان با اشاره به مشکلاتي که در خط حمله تيمش وجود داشت اظهار کرد: ما درابتداي فصل به لحاظ نفراتي در خط حمله مشکلي نداشتيم اما به يکباره سوکاي مصدوم شد و جباري و افشين هم به دلايلي نتوانستند به تيم ما کمکي کنند. در اين ميان تنها محمد غلامي را در کنارمان داشتيم که البته او خوب هم کار مي‌کرد اما چون تنها بود نمي‌توانست آنطور که بايد و شايد مشکل ما را حل کند. در حال حاضر شريفي را به خط حمله اضافه کرده‌ايم و اين بازيکن جوان در فاز حمله بسيار خوب کار مي‌کند و به حمدلله مشکلات ما تا حد زيادي بر طرف شده است.

او درباره آخرين وضعيت سوکاي و نويدکيا هم صحبت کرد و ادامه داد: سوکاي روز به روز بهتر مي‌شود. او آماده بازي کردن هست اما چون مصدوميتش خيلي سنگين بود کمي نگران است و ما هم به همين دليل کم کم به او بازي مي‌دهيم تا آماده شود. ان‌شاءالله او در رقابت‌هاي اسيايي به آمادگي کامل مي‌رسد و در آنجا به ما کمک مي‌کند اما درباره نويدکيا هم بايد بگويم او چهار روز است که با ما تمرين مي‌کند و خودش مي‌گويد اگر ترسش بريزد براي ما به ميدان مي‌رود. البته ما هم به او گفته‌ايم که او با شرايط فعليش هم اگر بتواند به ميدان برود مي‌تواند کمک زيادي به ما کند و اين براي ما کافي است.

کريمي در ادامه با اشاره به حضور ملي‌پوشان تيمش در اردوي تيم ملي از تاريخ 20 فروردين و با انتقاد از اين مسئله عنوان کرد: البته راجع به اين مسئله بايد آقاي کرانچار تصميم بگيرند اما به نظر من هيچ کجاي دنيا چنين کاري نمي‌کنند و مربي تيم ملي به باشگاه‌ها نمي‌گويد حق نداريد از بازيکنانتان در برخي بازي‌هاي خارج از کشور استفاده کنيد. اين صحبت دور از انصاف است و بايد در آن تجديد نظر شود. هرچند که موضع رسمي باشگاه سپاهان در اين باره را مديريت باشگاه و آقاي کرانچار بايد اعلام کنند.

مربي سپاهان در پايان درباره ديدار اين هفته تيمش برابر استقلال خوزستان صحبت کرد و گفت: آنها تيم بسيار خوبي هستند که از بازيکنان با تجربه و گم نامي برخوردار هستند. در راس تيم آنها سرمربي خوش نام و باهوشي قرار دارد که با توجه به پيروزي هفته گذشته‌شان برابر گسترش فولاد از لحاظ روحي در شرايط بسيار خوبي قرار دارند. با اينحال ما براي سه امتياز اين ديدار برنامه داريم و مي‌خواهيم با کسب آن فاصله خودمان را با ساير مدعيان قهرماني کمتر کنيم. بخصوص آنکه پس از اين ديدار بايد به مصاف پرسپوليس برويم و همين مسئله بر حساس بودن سه امتياز اين ديدار مي‌افزايد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها