کد خبر: ۱۹۹۰۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: شکست در بازی فردا مقابل ذوب‌آهن یعنی از دست رفتن یک جام قهرمانی.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس ، مجید صالح در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن گفت: به خاطر غیبت قلعه‌نویی در این نشست عذرخواهی می‌کنم. او نظاره‌گر تمرین بود و نتوانست در این جلسه حاضر شود.

 

وی در مورد اهمیت جام حذفی گفت: اعتقاد دارم در شرایطی که هستیم جام حذفی برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد.

 

مربی استقلال در مورد اینکه تمرین عرق‌گیری و سبک استقلال چقدر اهمیت داشت که قلعه‌نویی نیامد، گفت: درست است که تمرین ما جلسه عرق‌گیری بود اما با توجه به اینکه ما تمرین فنی نداریم مربی حق دارد در این جلسات کوتاه تمرینی بازیکنانش را رصد کند و در همین تمرینات قبل از مسابقه سیستم و نفرات تیم را مشخص می‌کند. این تمرین بسیار حساس و قابل اهمیت است.

 

صالح افزود: در حال حاضر جمشیدیان و کبه را نداریم آنها از این هفته به تمرینات ما اضافه می‌شوند. مجید غلام‌نژاد، ‌اولادی و کاروالیو به تیم ما اضافه شده‌اند که از نظر نیمکتی شرایط بهتری نسبت به بازی‌های قبل داریم. استقلال مجموعه بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد و ما هم سعی می‌کنیم این مجموعه بزرگ را ارتقا دهیم.

 

وی در مورد اینکه با نفرات اصلی بازی می‌کنند یا خیر، گفت: اهمیت جام حذفی روشن است و ما هم مدیریت انرژی می‌کنیم. زیرا در مسابقات آُسیایی شرایط سختی داریم و همه نفرات‌مان را در هر مقطعی استفاده می‌کنیم.

 

مربی استقلال در مورد وضعیت مهدی رحمتی و دعوت شدنش به تیم ملی و اینکه علیه کفاشیان مصاحبه کرده است، گفت: من به این مصاحبه‌ها کار ندارم. رحمتی با انگیزه کار می‌کند و به هیچ عنوان انگیزه‌اش برای حضور در مسابقات کم نشده است و باید فضای گذشته را فراموش کنیم و آماده‌ترها با همراه با تیم ملی بفرستیم. رحمتی و همه ما از کی‌روش گرفته تا سایر ارگان‌های فنی باید به جام جهانی حرفه‌ای‌تر نگاه کنیم و نگاه ویژه‌ای داشته باشیم. شاید در لیست مشترک‌مان 7-8 نفر از بهترین بازیکنان باشند اما به عقیده من سایر بازیکنان باید از لیگ انتخاب شوند. سرمربی تیم ملی حق دارد براساس سلیقه و سیستمش بازیکنان را انتخاب کند اما وقتی مهدی رحمتی خوب تمرین می‌کند و یکی از خوب‌های لیگ است باید به تیم ملی دعوت شود.

 

صالح در مورد بازی در جام حذفی و فشردگی مسابقات گفت:‌ در فاصله 2-3 روز نمی‌توانیم تمرین فنی زیادی انجام دهیم. به خصوص اینکه مسابقات آسیایی را هم پیش رو داریم و بازی‌ها بسیار فشرده است. در این مدت فقط باید ریکاوری جسمی و روحی و روانی انجام دهیم. در جام حذفی هر مسابقه فینال است و فردا هم یک فینال دیگر پیش‌رو داریم. در بازی فردا تغییراتی خواهیم داشت و امیدواریم مسابقه را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

 

وی با اشاره به وضعیت ذوب‌آهن گفت: خود من بهترین افتخارات ورزشی‌ام را در ذوب‌آهن گذراندم و با شناختی که از این تیم و بازیکنانش دارم معتقدم که این تیم باید جایگاه بهتری داشته باشد. ذوب‌آهن یک مجموعه ارزشمند است و در بسیاری از باخت‌های این فصل مستحق شکست نبوده است. ما بازی سخت و حساسی با این تیم داریم. باخت در مسابقه فردا یعنی از دست رفتن یک جام قهرمانی ضمن اینکه در لیگ هم برای حفظ صدرنشینی باید دوباره مقابل ذوب‌آهن بازی کنیم. شرایط ویژه‌ای است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها