کد خبر: ۱۹۸۹۵۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
سرمربی استقلال باید سپاسگزار کسانی باشد که مانع جدایی ساموئل شدند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، جی‌لوید ساموئل همان بازیکنی است که امیر قلعه‌نویی یک ماه پیش می‌گفت نمی‌خواهمش! تصور کنید این بازیکن صبوری نمی‌کرد و پس از واکنش امیر قلعه‌نویی به امتناعش از تمرین با استقلال به خاطر دریافت نکردن حقوقش از استقلال می‌رفت. آنگاه چه اتفاقی رخ می‌داد؟

 

آیا استقلال پس از اینکه منتظری و نکونام - دو عنصر دفاعی‌اش جدا شدند - با خلأ چشمگیرتری از نقطه نظر دفاعی مواجه نمی‌شد؟

 

می‌گویند مدیران باشگاه استقلال می‌دانستند که قرار است تغییراتی در تیم ایجاد شود، برای همین آن روزها رای قلعه‌نویی را زدند تا ساموئل همچنان در استقلال بماند.

 

ظاهرا ماجرای جدایی نکونام و منتظری از استقلال از ماه قبل به گوش یارگیران استقلال رسیده بود که آنها برخلاف میل امیر قلعه‌نویی با جدایی این بازیکن موافقت نکردند.

 

حالا قلعه‌نویی باید سپاسگزار کسانی باشد که مانع جدایی ساموئل شدند. بازیکنی که به دلیل برخورداری از خصوصیات منحصر به فرد هم قادر است در قلب خط دفاع و پست‌های کناری بازی کند و هم عنصری باشد مطمئن در پست هافبک دفاعی.

 

امیر قلعه‌نویی اما از وقتی به استقلال آمده هرگز رابطه خوبی با این بازیکن نداشته و حتی می‌گویند ابتدای فصل دوازدهم ساموئل با توصیه‌هایی که شاهرخ بیانی به امیر قلعه‌نویی داشت در استقلال ماند. ساموئل، بازیکن مورد غضب دیروز امیر قلعه‌نویی حالا عصای دست استقلال است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها