کد خبر: ۱۹۸۹۱۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان گفت: به هيچ‌وجه مشکلي در تيم داماش وجود ندارد و در تمرينات تيم غيبت نداشته‌ام.

افشين ناظمي در خصوص عدم حضورش در تمرينات اين تيم به باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من هميشه در تمرينات حاضر بوده‌ام و به‌هيچ وجه چه من، چه بازيکنان در تمرينات غيبت نداشتيم.

سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان در ادامه افزود: وظيفه من «سرمربي» حضور در تمرينات آماده سازي بازيکنان و کسب نتايج خوب در مسابقات است و ديگر مسائل اين تيم به من ارتباطي پيدا نمي‌کند.

وي در خصوص اتفاقات پيش‌آمده اخير در بحث مديريتي اين تيم ادامه داد: تمامي اخبار مربوط به اختلافات با «عابديني» مديرعامل تيم داماش را تکذيب کرده و اعلام مي‌کنم هيچ اتفاقي در تيم به‌وجود نيامده است و هم‌اکنون سر تمرين هستم و خودمان را براي بازي بعدي مقابل صباي قم آماده مي‌کنيم، و همه اين‌ها شايعه‌اي بيش نيست.

سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان تصريح کرد: هيچ مشکلي در تيم وجود ندارد و با جديت به تمرين مي‌پردازيم و هم‌اکنون سر تمرين حاضر بوده‌ام و هيچ مشکلي در تيم وجود ندارد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: در تيم داماش همه اعم از مديريت، کادر فني و بازيکنان يکدل و متحد هستند و هيچ مشکلي مبني بر اختلاف وجود ندارد و همه براي يک هدف مشترک که همان موفقيت تيم فوتبال داماش است تلاش مي‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها