کد خبر: ۱۹۸۴۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۲۸ دی ۱۳۹۲
خوب، بد، زشت‌های هفته از پیش روی شما می‌گذرد.

فارس در نظر دارد تا خبرسازترین «چهره‌های» هفته گذشته را تحت عنوان بسته خبری «خوب، بد، زشت» به مخاطبان خود معرفی کند.

 

با ما همراه باشید با چهره‌های این هفته:

 

*چهره خوب هفته

یک ادای احترام؛ ادای احترام دیپلمات ایرانی نسبت به یکی از فرماندهان مقاومت اسلامی لبنان؛ حضوری که به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد، حتی اگر طرف لبنانی را قبلاً به شهادت رسانده باشند؛ چهره خوب این هفته محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان است که با این اقدام بهنگام خود خشم مقامات آمریکایی را برانگیخت.

*چهره بد هفته 

هیچ زمانی امکان نداشت آنهایی که تاریخ مهر بدنامی بر چهره‌شان زده بود، مردمی را شاد کرده باشند؛ اما یک فرد در این هفته این قانون را نقض و ملت‌های بسیاری را شاد کرد و توانست با این ترفند عنوان چهره بد این هفته را به خود اختصاص دهد؛ آریل شارون بالاخره سلام عزرائیل را علیک گفت!

 

 

*چهره جنجالی هفته

می‌توان حضوری پررنگ داشت از بی‌بی‌سی فارسی تا کلمه و رادیو فردا؛ خلاصه با اظهاراتی خوراک خبری مناسبی شد برای برخی سایت‌ها و شبکه‌های اپوزیسیون همراه با یک صبح بخیر از سوی یک فعال سلطنت طلب.

علی مطهری توانست این هفته حضور پررنگی در این شبکه‌ها داشته باشد و عنوان مرد جنجالی و خوراک خبری رسانه‌های بیگانه را از آن خود کند.

 

*نامرد‌ترین، مَرد هفته

فرار با لباس زنان، که نمونه وطنی‌اش می‌شود، ماجرای فرار موفق بنی‌صدر و فرار ناکام مجید توکلی دانشجوی حامی موسوی؛ در این هفته نیز تصاویری از یکی از سرکردگان جبهه النصره که تلاش داشته با استفاده از پوشش زنان از میدان نبرد با ارتش سوریه بگریزد، در رسانه‌ها منتشر شد.

اعضای گروه تروریستی داعش اخیراً با تراشیدن موی سر و ریش خود تلاش کرده‌اند با استفاده از لباس‌های زنانه از میدان نبرد فرار کنند، اما توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده‌اند.

 

*اتفاق هفته

خارج شدن فرش‌های قرمز از انبار دولت‌ نهم و دهم و استفاده از آن در مراسم‌ استقبال از مقامات داخلی دیگر جای تعجب ندارد؛ بازگشت فرش قرمز به سفرهای استانی از جمله اتفاقات مهم این هفته بود که با سفر رئیس ‌جمهور به استان خوزستان از آن پرده برداری شد.

 

* تولد هفته

این عکس حتماً برایتان آشناست، شاید عکاسش را نشناسید، عکاس این عکس به یادماندنی پشت دوربین گمنامی است؛ وی متولد ماه دی است و این هفته مراسمی به مناسبت سالروز تولدش برگزار شد.

رئیس مؤسسه هنرمندان پیشکسوت به بهانه سالروز تولد حسین پرتوی عکاس پیشکسوت انقلاب و دفاع مقدس به عیادت وی رفت.

 

*مدافع هفته

«امید همه چیز انسان است؛ وقتی امید هست همه چیز هست؛ مادر با امید به فرزندش شیر می‌دهد؛ کشاورز با امید بذر در دل زمین می‌کارد و هر کس حرکتی می‌کند چشم به امید دوخته است.» جمله فوق بخشی از سخنرانی 50 دقیقه‌ای ضرغامی است؛ وی در دفاع از سخنان رئیس جمهور در دیدار با هنرمندان امید را شاخصه برجسته فیلم‌های هالیوودی نیز عنوان کرد.

بهترین مدافع در عرصه سیاست مدافعی است که از تمام زبان‌ها در دفاع کمک بگیرد؛ از زبان یک شاعر تا زبان یک کشاورز و مهم‌تر از همه زبان یک فیلم‌ساز آنهم از نوع هالیوودی.

 

قاب‌های دردآور

 

در هفته‌ای که گذشت بارش برف و سرمای شدید در تالاب میقان استان مرکزی باعث یخ‌زدگی پرندگان این منطقه شد و پرندگان این منطقه در قاب‌های دردآور جای گرفتن. 

 

* توهین‌کنندگان هفته

 

فائزه هاشمی رفسنجانی در مصاحبه‌ای با سایتی ضدانقلاب نمایندگان مجلس را «تند، افراطی و بی‌منطق» خواند و آنان را به دلیل سوال از وزرا، متهم به ایجاد فضای تهدید و ارعاب علیه دولت کرد و به عنوان توهین‌کننده به نمایندگان مردم در این هفته نام گرفت؛ ترکان مشاور ارشد رئیس‌جمهور نیز 5/49 درصدی که به روحانی رأی ندادند را حامی بی‌قانونی‌ عنوان و به نیمی از ملت توهین کرد.

 

*شوخی هفته

 

در حالی که خبرنگاران مقابل دفتر علی فتح‌الله‌زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال منتظر خروج مسئولان باشگاه و خود نکونام از دفتر بودند، یوسف تیموری، هنرپیشه فیلم‌ها و سریال‌های کمدی را دیدند که قصد ورود به دفتر مدیرعامل استقلال را داشت؛ تیموری با خنده گفت: «می‌خواهم باشگاه استقلال را بخرم!».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها