کد خبر: ۱۹۸۳۰۰
زمان انتشار: ۱۶:۵۹     ۲۷ دی ۱۳۹۲
کاپیتان سابق استقلال گفت: اگر داور رعایت حال پرسپولیس را نمی‌کرد و 2 بازیکن این تیم را اخراج می‌کرد در بازی گل رد و بدل می‌شد.

محمود فکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص تساوی بدون گل 2 تیم استقلال و پرسپولیس که برای چهارمین‌بار رقم خورد و بازی کسل‌کننده 2 تیم اظهار داشت: بازی به نظرم کسل‌کننده نبود. نمی‌دانم چرا گزارشگر اینگونه عنوان می‌کرد معتقد بودم که بازی جان‌داری بود و سرعت خیلی بالایی هم داشت بازی درگیرانه‌ای بود و هر 2 تیم با تمام توان خود تلاش می‌کردند که به برتری برسند.

وی ادامه داد: معتقدم بازی بی‌روح نبود برخورد زیادی بین بازیکنان 2 تیم بود و شاید علت اینکه موقعیتی روی دروازه‌ها خلق نشد به این دلیل بود که بازی درگیرانه و فیزیکی دنبال می‌شد. معتقدم داور بازی در دو صحنه می‌توانست دو بازیکن پرسپولیس را اخراج کند یکی پیام صادقیان بود و دیگری رضا حقیقی که می‌توانست 2 کارت زرد دریافت کند.

مدافع سابق استقلال خاطرنشان کرد: شاید اگر مظفری‌زاده چنین اخراج‌هایی را انجام می‌داد نتیجه بازی برمی‌گشت البته این یک قانون نیست که حتما تیم 10 نفره شکست بخورد اما می‌گویم گل رد و بدل می‌شد شاید به علت اینکه مظفری‌زاده آخرین داوری خود را می‌کرد قصد داشت بازی مساوی تمام شود که برای او هم بهتر باشد.

فکری تاکید کرد: در بازی قبلی هم بازی خوبی شاهد بودیم متاسفانه گزارشگران ما فکر می‌کنند بازی بسکتبال است و باید 100 گل رد و بدل شود. اینکه بازیکنان دو تیم با جدیت بازی را دنبال می‌کنند نشانگر این است که هیچ تیمی دنبال مساوی نیست. بازی گل نداشت اما خسته‌کننده هم نبود. نمی‌توان سرعت بالای بازی را زیر سوال برد شاید اگر مظفری‌زاده رعایت پرسپولیس را نمی‌کرد بازی گل داشت.

کاپیتان سابق استقلال در مورد اینکه این تساوی به سود استقلال شده و به ضرر پرسپولیس است گفت: همین که استقلال بازنده میدان نبوده و صدر جدول را در اختیار دارد به نفع او است. استقلال تمام تلاش خود را کرد که بازنده نباشد. با نتیجه تساوی شرایط دو تیم عادی باقی می‌ماند. برای پرسپولیس هم این نمی‌تواند ضرری داشته باشد زیرا این تیم با آرامش کار خود را دنبال می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا نتیجه تساوی عادلانه بود گفت: در بازی صحنه‌های آنچنانی شاهد نبودیم که بخواهیم شانس برد را به تیمی بدهیم فکر می‌کنم نتیجه تساوی عادلانه بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها