کد خبر: ۱۹۸۲۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۲۷ دی ۱۳۹۲
رئیس مرکز اطلاع رسانی راهور تهران تمهیدات ترافیکی اطراف ورزشگاه آزادی برای برگزاری دربی 78 را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه 598، سرهنگ عین‌الله جهانی رئیس مرکز اطلاع رسانی راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس تمهیدات ترافیکی و ویژه جهت برگزاری دربی 78 را تشریح کرد.

وی گفت: این تمهیدات از ساعت 8 صبح و در همه معابر اصلی، فرعی و شریانی غربی شهر تهران و بویژه پیرامون ورزشگاه آزادی تهران اعمال می‌شود.

سرهنگ جهانی تدابیر عملیاتی راهور را برقراری نظم و ایمنی ترافیکی به منظور سهولت حرکت در معابر و تقاطع‌ها پیرامون ورزشگاه آزادی عنوان کرد و افزود: رسیدگی فوری به تصادفات و سوانح رانندگی در محدوده برگزاری طرح از جمله این اقدامات است.

به گفته وی همکاری و هماهنگی لازم با سایر واحدهای انتظامی، امدادی و خدماتی در انتظام بخشی به عبور و مرور و تلاش مستمر جهت روان‌سازی جریان ترافیک و جلوگیری از انسداد مسیر از دیگر اقدامات راهنمایی و رانندگی است که روز جمعه اجرا می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی راهور تهران به تماشاچیان توصیه کرد: نسبت به اجرای کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری با پلیس راهور اقدام و از توقف در محل‌های غیرمجاز و ایجاد سد معبر خودداری کنند.

وی از تماشاگران خواست تا حد امکان با استفاده از وسایل نقلیه عمومی و بویژه مترو استفاده کنند.

سرهنگ جهانی گفت: تماشاگران وسیله نقلیه شخصی را در پارکینگ‌های ورزشگاه پارک کرده و از توقف در محل‌های غیر مجاز و دارای تابلو ممنوعیت توقف خودداری کنند چرا که خودرو آنها بوسیله جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها