کد خبر: ۱۹۸۱۸۱
زمان انتشار: ۲۳:۱۲     ۲۶ دی ۱۳۹۲
منصور ابراهيم‌زاده پس از تساوي يک بر يک راه‌آهن سورينت مقابل سپاهان، اظهارداشت: فکر مي‌کنم اگر صادقانه بخواهيم به بازي نگاه کنيم اين را بايد بگوييم که امروز بخت با ما يار نبود، گلي که خورديم روي اشتباه فاحش داوري بود حتي کمک داور بازي هم جهت را به سود ما اعلام کرد اما بازيکنان سپاهان زرنگي کردند و توانستند به گل برسند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: در 23 هفته گذشته متأسفانه يک اشتباه داوري هم به سود ما نبوده است در روزي که ما به خيلي از بازيکنان جوانمان ميدان داديم ديديد که خوب بازي کرديم، ديدار با گسترش فولاد براي ما تمام شده بود، بازيکنان با انگيزه بالايي در ميدان حاضر شدند و اميدوارم در ادامه هم همين روند وجود داشته باشد.

سرمربي راه‌آهن سورينت تاکيد کرد: اميدوارم در ادامه ديگر شاهد اشتباهات داوري به ضررمان نباشيم، در نيمه دوم بازيکن ما در حاليکه خطا رويش صورت گرفته بود اما ما صاحب موقعيت مي‌شديم داور دستور به توقف بازي داد در حاليکه مي‌توانست ادامه بازي را دستور دهد و ما به يک موقعيت برسيم، همين فرصت‌هاست که به ضرر تيم تمام مي‌شود، من فقط مي‌توانم به بازيکنانم خسته نباشيد بگويم.

ابراهيم‌زاده در مورد اينکه راه‌آهن در مقابل تيم‌هاي بزرگ با انگيزه‌تر ظاهر مي‌شود، گفت: اين يک بحث فرهنگي است که بايد در کل فوتبال ايران درست شود شما ببينيد تيم ملي فوتبال ايران به لبنان مي‌بازد اما مقابل کره‌جنوبي به برتري مي‌رسد، اين به تمام جامعه بر مي‌گردد که بايد کاري کنيم که تاثيرگذار شود، در واقع پتانسيل تيم ما در اين حد است و بايد در تمامي مسابقات اينگونه عمل کنيم.

ابراهيم‌زاده در مورد اينکه راه‌آهن تماشاگري ندارد و آيا اين موضوع به تيم لطمه نمي‌زند، گفت: تماشاگر بخشي از فوتبال است اما من نمي‌توانم در اين مورد صحبت کنم، در اين مورد بايد مسئولين باشگاه، مديريت و روابط عمومي توضيح بدهند.

وي در مورد اينکه آيا جاي خالي تماشاگر در راه‌آهن حس نمي‌شود،گفت: من مي‌گويم که تماشاگر بخشي از فوتبال است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها