کد خبر: ۱۹۷۹۲۳
زمان انتشار: ۲۱:۲۹     ۲۵ دی ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال سايپا البرز گفت: ملوان تيمي است که تجربه وجواني را در کنار هم دارد و مي‌تواند براي هر تيمي مشکل ساز شود.
انگين فيرات در نشست رسانه اي پيش از بازي مقابل ملوان بندر انزلي اظهار کرد: ملوان روند روبه رشدي داشته و بازيکنان باتجربه اين تيم بسيار اثرگذار هستند با اين حال ما هم سايپا هستيم و از توان لازم براي مقابله با هر تيمي در اين رقابت ها برخوردار هستيم.

به گزارش تسنيم، وي افزود: در بازي مقابل ملوان شکوري و جعفرپور را به دليل محروميت،کاوه رضايي را به دليل همراهي با تيم اميد و بابک حاتمي را به دليل مصدوميت نداريم با اين حال بازيکنان جايگزين نشان داده اند مي توان به آنها اعتماد کرد.

سرمربي سايپا حضور خطرناک مهاجمان تيم ملوان را در محوطه جريمه مورد اشاره قرار داد و گفت: آنها در اين فصل 8 گل خود را از نقطه پنالتي به ثمر رسانده اند و بايد مدافعان ما هوشيار باشند تا در اين مورد اشتباه نکنند واين فرصت را به تيم ميهمان ندهند.

فيرات با بيان اينکه در طول اين فصل تيمش لطمه زيادي از برخي تصميمات فدراسيون و داوران خورده اظهار کرد: ما اين توقع را داريم تا باشگاه و مجموعه استان اعم از خبرنگاران و مسئولانش حمايت بيشتري از اين تيم داشته باشند و از ابزارهاي خود براي پشتيباني از اين تيم استفاده کنند.

وي خاطرنشان کرد: ما در طول فصل امتيازات زيادي را از دست داده ايم که در بروز آنها مسائل ديگري دخيل بوده و اين حق ما است تا در جايي که حقمان تضييع مي شود حمايت شويم و مورد پشتيباني قرار بگيريم.

سرمربي ترک تبار سايپا تصريح کرد: تيم ما آينده روشني دارد و روزبه روز بر تجربه بازيکنان ما افزوده مي‌شود و به طور حتم اين تيم در ادامه مسابقات، فوتبال باکيفيت تري ارائه مي‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها