کد خبر: ۱۹۷۷۹۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۲۵ دی ۱۳۹۲
سرمربی استقلال با انتقاد از رویه برنامه 90 گفت: «مي‌خواهم فردوسي‌پور همان عادل 13 سال پيش باشد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، يکي از بزرگترين منتقدان برنامه 90 امير قلعه‌نویي است. مربي که از هر فرصتي استفاده مي‌کند تا عملکرد فردوسي‌پور و برنامه‌اش را زير سئوال ببرد.

 

اما در اين ميان مجري برنامه 90 هم بيکار ننشسته و هر اتفاقي را سوژه مي‌کند تا امير قلعه‌نویي و عملکرد او را زير سئوال ببرد. در چنين شرايطي براي بسياري جالب است که ارتباط قلعه‌نویي و فردوسي‌پور چطور به اينجا کشيده شده است.

 

چند وقت پيش در محفلي خصوصي عده‌اي از اطرافيان سرمربي استقلال از او در مورد لجبازي با فردوسي پور مي‌پرسند و حتي به او پيشنهاد مي‌دهند که مراسم آشتي کنان ميان آنها برگزار شود. اما قلعه‌نویي براي مخالفت با رويه برنامه 90 استدلالي براي خود داشت.

 

سرمربي آبي‌پوشان به اين موضوع اشاره داشت که حدود ده سال است که فردوسي‌پور و برنامه‌اش از مسير اصلي خارج شده‌اند و بيشتر از اينکه به مسائل روز و مهم فوتبال بپردازند، سراغ حواشي رفته‌اند و به همين دليل است که رسالت واقعي خود را فراموش کرده‌اند.

 

قلعه‌نویي در ادامه با اشاره به روزهاي ابتدايي شروع برنامه 90 مي‌گويد: «من مي‌خواهم رويه اين برنامه همانند 13 سال پيش شود که کمک زيادي به فوتبال ما مي‌کرد ولي متاسفانه حالا بيشتر از اينکه بخواهد کمکي کند در حال ايجاد تنش و جنجال است و اين اتفاق به هيچ عنوان براي فوتبال کشور ما مناسب نيست و به خاطر همين ديگر علاقه‌اي به تماشاي اين برنامه ندارم. من مي‌خواهم فردوسي‌پور همان عادل 13 سال پيش باشد.»

 

ذکر اين نکته خالي از لطف نيست که وقتي چند مدت پيش مدير روابط عمومي باشگاه استقلال روي ‌آنتن برنامه 90 خواستار آشتي فردوسي‌پور و قلعه‌نویي شد، سرمربي استقلال حسابي اين مسئول باشگاه را مورد مؤاخذه قرار داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها