کد خبر: ۱۹۷۷۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۲۵ دی ۱۳۹۲

پایگاه اینترنتی miamiherald رضا قوچان نژاد را یکی از ستارگان آسیایی توصیف کرد که قصد دارد در نقل و انتقالات ژانویه با تغییر تیمش حضور در برزیل را با ایران تجربه کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم‌های آسیایی تابستان آینده مصمم هستند تا بتوانند نمایش خوبی در جام جهانی 2014 برزیل داشته باشند. آنها برای رسیدن به این مهم روی بازیکنان بزرگ خود حساب ویژه‌ای باز کردند.

پایگاه اینترنتی miamiherald درگزارشی از بازیکنان بزرگ آسیایی که تابستان آینده جام جهانی را تجربه خواهند کرد، درباره رضا قوچان نژاد نوشت: مهاجم تیم ملی ایران که موفق شده است طی 10 بازی ملی 8 گل به ثمر برساند در تیم باشگاهی‌اش استاندارد لیژ شرایط خوبی ندارد و نتوانسته نظر سرمربی تیمش را به خود جلب کند و در اغلب بازی‌ها نیمکت‌نشین بوده است و این می‌تواند باعث شود تا این مهاجم گلزن جایگاهش را در تیم ملی ایران از دست دهد. به همین خاطر این مهاجم سرعتی قصد دارد تا در زمان نقل و انتقالات ژانویه با جدایی از استاندارد لیژ به تیم جدیدی بپیوندد تا بتواند در ترکیب ثابت ایران در جام جهانی قرار گیرد. شاید بازگشت به لیگ هلند یا حضور در لیگ دسته یک انگلیس بتواند راه نجات این مهاجم ایرانی باشد. زمان برای انتقال رضا قوچان‌نژاد فرا رسیده است.

این سایت همچنین علاوه بر رضا قوچان نژاد به مایا یوشیدا دفاع ژاپن و پارک چو یونگ مهاجم کره جنوبی و همچنین لوکاس نیل مدافع استرالیایی به عنوان دیگر بازیکنانی که قصد دارند با تغییر تیم‌شان حضور در جام جهانی را برای خود محتمل‌تر کنند اشاره کرد.

تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل در گروه F با تیم‌های نیجریه، بوسنی و هرزگوین و آرژانتین هم‌گروه شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها