کد خبر: ۱۹۷۷۵۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۲۵ دی ۱۳۹۲
کاپيتان تيم فوتبال راه‌آهن گفت: ما با مشکلات مالي زيادي روبرو هستيم اما در ديدار فردا مقابل سپاهان مي‌خواهيم پيروز شويم تا جواب دندان‌شکني به منتقدان بدهيم.

حسين پاشايي در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شرايط راه‌آهن سورينت اظهار داشت: ما مشکلات زيادي داريم اما همه بازيکنان هم قسم شده‌ايم تا در ديدار مقابل سپاهان پيروز شويم. ما محکوم به برد هستيم براي اينکه بتوانيم شرايط تيم را بهبود ببخشيم بايد سپاهان را شکست دهيم.

وي ادامه داد: پس از شکست سنگيني که مقابل گسترش فولاد تجربه کرديم تمرينات خوبي انجام داديم و تيم را جمع و جور کرديم. شب گذشته هم ابراهيم‌زاده مراسمي برگزار کرد و با بازيکنان صحبت کرد تا همدلي آنها بيشتر شود.

کاپيتان راه‌آهن سورينت در مورد اينکه آيا شکست سنگين مقابل گسترش به خاطر کم کاري بازيکنان بوده، تأکيد کرد: در ورزش چيزي به نام کم‌کاري معنا ندارد. چنين چيزي درست نيست. ما شرايط خوبي قبل از بازي نداشتيم. خسته بوديم و هواي تبريز هم فوق‌العاده سرد بود. زماني که در دقايق ابتدايي دو گل دريافت کرديم شيرازه تيم از هم پاشيد. بازيکنان باشرفي داريم که در چنين شرايط سختي پاي کار ايستاده‌اند. اميدوارم با پيروزي در ديدار فردا جواب دندان‌شکني به همه افرادي بدهيم که چنين صحبت‌هايي را مطرح مي‌کنند.

پاشايي در مورد صحبت‌هاي طالب‌لو و گلايه‌هايي که او از سرمربي تيم راه‌آهن داشته يادآور شد: به نظرم طالب‌لو عصباني بوده که چنين صحبت‌هايي را مطرح کرد. من شناختي که از طالب‌لو دارم او را بازيکن صبور مي‌شناسم. فکر مي‌کنم بعد از شکستمان مقابل گسترش فولاد او ناراحت بوده و حرف‌هاي احساسي زده. مي‌دانم که خود او هم به اين مسائل اعتقاد ندارد.

وي در مورد عدم حضور دروازه‌بان راه‌آهن در تمرينات تأکيد کرد: وحيد بازيکن تأثيرگذاري است. 2 - 3 روز است که مشکلي پيش آمده و در تمرينات حاضر نمي‌شود. اميدوارم اين مسئله حل شود. امشب قرار است صحبتي با ابراهيم‌زاده داشته باشيم تا اين مسئله برطرف شود. ما مشکلات مالي زيادي داريم اما بازيکنان با اين مسائل کنار آمده‌اند و اميدوارم تنها مشکل باقيمانده هم حل شود.

کاپيتان راه‌آهن سورينت تأکيد کرد: صحبت‌هايي که طالب‌لو انجام داده عقيده خودش نيست. ابراهيم‌زاده همواره سرمربي مقيد و پايبند به اصول است. اميدوارم که وحيد طالب‌لو امشب حاضر شود و مشکلات به وجود آمده را برطرف کنيم.

وي در مورد حکم کميته انضباطي مبني بر محروميت رستم زندي سرپرست راه‌آهن به علت اتفاقات فصل گذشته تصريح کرد: من زياد در جريان مشکلات به وجود آمده نيستم. در ديدار مقابل آلومينيوم که فصل گذشته برگزار شد، مصدوم بودم اما با توجه به شناختي که از زندي دارم بعيد مي‌دانم که چنين مسائلي درست باشد. او آدم سالم و پاکي است. حالا نمي‌دانم رأي کميته انضباطي بر چه اساس بوده است. آدمي نيستم که بخواهم بي مورد حرف بزنم بلکه من رفتار خلاف قانوني از زندي نديدم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها