کد خبر: ۱۹۷۵۳۰
زمان انتشار: ۱۸:۳۹     ۲۴ دی ۱۳۹۲
مدیرعامل پخش فیلمیران گفت: دبیر جشنواره فیلم فجر جای خالی ویژه «معراجی‌ها» در جشنواره تدارک دیده است و امیدواریم این فیلم به جشنواره برسد.
به گزارش پایگاه 598، «علی سرتیپی» مدیرعامل پخش فیلمیران در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: پس از واقعه‌ ناگواری که برای عوامل فیلم «معراجی‌ها» افتاد، فیلمبرداری آن از فردا -چهارشنبه ۲۵ دی ماه- آغاز می‌شود و کار گروه به پایان برسد.

وی درباره حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر نیز توضیح داد: در حال حاضر آقای رضاداد جای خالی در جشنواره ویژه این فیلم در نظر گرفته است و اگر زودتر مراحل ساخت فیلم انجام شود، قطعا «معراجی‌ها» در بخش مسابقه فیلم فجر حضور خواهد داشت.

سرتیپی همچنین درباره اکران فیلم سینمایی «معراجی‌ها» از ۲۳ بهمن ماه نیز توضیح داد: انجمن سینماداران با تهیه کننده و کارگردان فیلم مذاکراتی داشت تا با توجه به اوضاع نابسامان سینما و مخاطب این فیلم بلافاصله روی پرده سینماها برود که مورد قبول واقع شد.

وی تصریح کرد: اکران فیلم «معراجی‌ها» در جهت کم کردن مشکلات سینماست و از آنجایی که معمولا فیلم‌های آقای ده‌نمکی خوب می‌فروشند امیدواریم که در روزهای پایانی سال شاهد رونق سینما باشیم.

سرتیپی همچین در پاسخ به این سوال که روزهای پایانی سال مواجه با شلوغی کار مردم است و کمتر وقت رفتن به سینما را دارند، این موضوع منجر به افت فروش فیلم نمی‌شود؟ گفت: در شرایط فعلی ما به منافع و کلیت سینما فکر کرده‌ایم. شاید اگر فیلم در موقعیت دیگری نظیر عید اکران شود با فروش بسیار بالاتری مواجه شود اما ما امیدواریم که در همین شرایط هم فیلم فروش خوبی داشته باشد و بتواند به سینما کمک کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها