کد خبر: ۱۹۷۵۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۲۴ دی ۱۳۹۲
بازيکن پيشين تيم فوتبال استقلال گفت: براي ما جاي تعجب دارد که چرا به بازيکنان پرسپوليس پيشنهادات خارجي نمي‌رسد.

 

شاهرخ بياني درباره دربي روز جمعه اظهار داشت: دربي به واسطه تماشاگراني که دو تيم دارند، حساس بوده و اين حساسيت‌ها از گذشته وجود داشته است. طرفداران دو تيم حاضرند تيمشان در همه بازي‌ها شکست بخورد ولي در دربي برنده باشد.

به گزارش تسنيم،وي افزود: نبايد فکر کنيم چون استقلال در صدر جدول است پرسپوليس را شکست مي‌دهد و يا چون پرسپوليس بازيکنان سرعتي دارد، برنده دربي است. هر تيمي که از موقعيت‌هاي خود استفاده کند بازي را مي‌برد. تيم‌ها ابتدا مي‌خواهند بازنده نباشند و سپس بتوانند از روي اشتباهات فردي به گل برسند.

بازيکن پيشين استقلال تصريح کرد: استقلال با وجود اينکه دو بازيکن خوب خود يعني پژمان منتظري و جواد نکونام را از دست داده شرايط خوبي دارد. فکر مي‌کنم استقلال بتواند روز جمعه پرسپوليس را شکست دهد.

آناليزور استقلال در خصوص جدايي جواد نکونام گفت: بايد از خود نکونام پرسيد که چرا از استقلال رفت. او بازيکن خوب و با شخصيتي بود ولي تصميم به جدايي گرفت. روز گذشته با منصور پورحيدري که صحبت مي‌کردم، ظاهرا نکونام گفته بود اگر رضايت‌نامه‌ام را ندهيد، بازي نمي‌کنم. قلعه‌نويي و پورحيدري خيلي دوست داشتند نکونام در استقلال بماند ولي او تصميمش را گرفته بود.

بياني ادامه داد: تعجب مي‌کنم چطور تيم‌هاي خارجي دست روي بازيکنان ما گذاشته‌اند و به بازيکنان ساير تيم‌ها پيشنهاد نمي‌دهند؟ براي ما جاي تعجب دارد که چرا به بازيکنان پرسپوليس اين پيشنهادات نمي‌رسد. چرا بازيکناني که از استقلال جدا شده‌اند، به تيم‌هايي رفتند که در ليگ قهرمانان آسيا حضور ندارند؟ نمي‌خواهم به کسي را محکوم کنم اما پاسخ اين سوالات مشخص مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها