کد خبر: ۱۹۷۱۰۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۲۳ دی ۱۳۹۲
سرمربي فرانسوي رم از عملکرد شاگردانش در ديدار برابر جنوا راضي بود و آنها را شايسته پيروزي دانست. او فرانچسکو توتي را يک بازيکن بزرگ دانست.

رم در هفته نوزدهم رقابت‌هاي سري A کار راحتي برابر جنوا داشت و موفق شد با چهار گل اين تيم را شکست دهد و جايگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندي مستحکم‌تر کند.

رم درحالي برابر مهمان خود به اين پيرزوي پرگل رسيد که هفته گذشته شکست سنگيني را متحمل شد و با نتيجه سه بر صفر برابر يوونتوس صدرنشين تن به شکست داد تا اختلاف دو تيم در صدر جدول رده‌بندي به 8 امتياز افزايش يابد.

رودي گارسيا، سرمربي فرانسوي رم به ستايش از شاگردان پرداخت و آنها را شايسته پيروزي پر گل برابر جنوا دانست. او گفت: بازي بسيار خوبي را به نمايش گذاشتيم و شايسته اين پيروزي بوديم. فرصت‌هاي زيادي را روي دروازه حريف خلق کرديم و مي‌توانستيم با گل‌هاي بيشتري هم از ميدان خارج شويم. با اين حال از عملکرد بازيکنان و کسب اين پيروزي پر گل راضي هستم. اميدوارم که در ديدارهاي آينده هم به همين شکل برابر حريفان ظاهر شويم.

سرمربي سابق ليل که نخستين فصل حضور خود را در رم پشت سر مي‌گذارد، افزود: ثابت کرديم که تيم بزرگي هستيم. هفته گذشته با سه گل برابر يوونتوس تن به شکست داديم اما نااميد نشديم و در ديدار امشب برابر جنوا به خود آمديم و با ارائه يک بازي زيبا موفق شديم برابر حريف خود با چهار گل به پيروزي برسيم و نشان دهيم که شکست برابر يوونتوس روي ما تاثير نگذاشت. رم بازيکنان بزرگي را در ترکيب دارد و من از مربيگري در اين تيم خوشحال هستم. پيروزي ارزشمندي را به دست آورديم و نمي‌توانم خوشحالي خودم را پنهان کنم.

رم در فصل جديد رقابت‌هاي سري A بازي‌هاي زيبايي را به نمايش گذاشت و ستايش همگان را به دنبال داشت. شاگردان گارسيا فرانسوي در 10 بازي نخست خود 10 پيروزي پياپي را به دست آوردند که اين يک رکورد در تاريخ رقابت‌هاي سري A به شمار مي‌آيد. يکي از تاثيرگذارترين بازيکنان رم در اين فصل فرانچسکو توتي کاپيتان تمام نشدني اين تيم بوده است که با وجود پا به سن گذاشتن يکي از ستاره‌هاي اين تيم بوده است تا جايي که غيبت چند هفته‌اي او باعث شد تا رم امتيازات زيادي را از دست دهد و با چند تساوي پياپي صدر جدول را به يوونتوس بدهد.

توتي پس از رهايي از دوران آسيب ديدگي الان به شرايط بازي رسيده است و در ديدار برابر جنوا هم گل دوم تيمش را در دقيقه 30 به ثمر رساند. گارسيا به ستايش از توتي پرداخت و گفت: توتي در ديدار امشب برابر جنوا بهترين بازيکن ميدان بود. او پس از دو ماه آسيب ديدگي به ميادين بازگشت و خيلي سريع به مرز آمادگي رسيد. او در ديدار امشب نمايش خوبي داشت و توانست براي تيم محبوب خود گلزني کند. توتي واقعا يک بازيکن بزرگ است و از حضور او در رم بسيار خوشحال هستم.

رم با پيروزي برابر جنوا 44 امتياز شد و در همان رده دوم جدول رده‌بندي قرار گرفت. در جدول رده‌بندي يوونتوس با 52 امتياز صدرنشين است. ناپولي هم با 42 امتياز در جايگاه سوم است.

رم در آغاز هفته بيستم سري A شنبه هفته آينده ميزبان ليورنو است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها