کد خبر: ۱۹۶۹۲۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۲۲ دی ۱۳۹۲
علي نظري جويباري بعد از جلسه‌ تعيين کننده تکليف حضور جواد نکونام در جمع خبرنگاران گفت: ما در جلسه‌اي که با حضور مسئولان، سرمربي باشگاه و جواد نکونام برگزار شد به اين جمع‌بندي رسيديم که ضمن حفظ منافع باشگاه، جواد نکونام از استقلال جدا شود چرا که با توجه به شرايط پيش آمده متفق‌القول اين نتيجه حاصل شد.

به نقل از فارس،وي ادامه داد: نمي‌توان به زور و تحت هر شرايطي بازيکن را در تيم نگه داشت. نکونام گفت که اگر رضايتنامه‌اش را ندهيم در ايران مي‌ماند و خانه‌نشين مي‌شود و براي استقلال هم بازي نمي‌کند. ما به اين جمع‌بندي رسيديم که جدا شود و فکر مي‌کنم مقصد او تيم الوکره قطر خواهد بود.

قائم‌مقام باشگاه استقلال افزود: در اين جلسه نکونام صحبت کرد و گفت که به خاطر قلعه‌نويي حاضر است در استقلال باقي بماند اما شرايطي پيش آمده که بايد برود. اينکه گفته مي‌شود او در دربي حاضر مي‌شود صحيح نيست. چرا که اگر قرار بود در دربي بازي کند که بايد تا آخر فصل در استقلال مي‌ماند.

وي در خصوص اينکه گفته مي‌شود در قرارداد او بندي وجود دارد که او مي‌تواند از استقلال جدا شود، تصريح کرد: در قرارداد او هيچ بندي مبني بر جدايي وجود ندارد. شما به قراردادهاي ثبت شده باشگاه استقلال در فدراسيون فوتبال مراجعه کنيد و اگر به قرارداد مشکوکي برخورديد هر کاري خواستيد انجام دهيد. ما هيچ شرطي در قرارداد بازيکنان و حتي نکونام نداريم. و اگر در قرارداد نکونام بندي در اين رابطه پيدا کرديد ما حاضريم از منافع باشگاه بگذريم و رضايتنامه او را صادر کنيم.

نظري جويباري افزود: قرار است منافع باشگاه در نظر گرفته شود و 20 درصد از مبلغ قرارداد نکونام به باشگاه استقلال تخصيص يابد.

قائم‌مقام باشگاه استقلال در پايان درباره اينکه گفته مي‌شود نکونام با يکي از معاونان باشگاه استقلال به مشکل خورده و به اين دليل مي‌خواهد از اين تيم جدا شود، گفت: بازيکن بايد تابع باشگاه باشد و اينکه گفته مي‌شود نکونام به خاطر مشکل با معاونت باشگاه مي‌خواهد از اين تيم جدا شود را رد مي‌کنم و قبول ندارم. او مي‌خواست برود و ما خيلي تلاش کرديم در استقلال بماند اما او گفت يا از استقلال مي‌روم يا در خانه مي‌مانم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها