کد خبر: ۱۹۶۹۱۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۲۲ دی ۱۳۹۲

ميرشاد ماجدي در حاشيه تمرين امروز استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص غايبان تمرين امروز استقلال گفت: بعضي از بازيکنان ما براي معالجه در کلينيک باشگاه حضور دارند و بعضي‌ها هم امروز سر تمرين آمدند. تمرين اصلي ما از فردا شروع خواهد شد و فکر مي‌کنم نسبت به بازي‌هاي گذشته در دربي بازيکنان بيشتري در اختيار داشته باشيم.

به گزارش فارس،سرپرست باشگاه استقلال در خصوص بازيکنان جدا شده از تيم اظهار داشت: پژمان منتظري و فرهاد مجيدي که از ما جدا شدند و در ليست ما حضور ندارند اما عزيزاني که الان مي‌خواهند از استقلال جدا شوند ما نمي‌توانيم برايشان بازيکن جايگزين در نظر بگيريم. همين بچه‌ها تا اينجاي کار با همه مشکلاتي که دست و پنجه نرم کردند عملکرد خوبي داشتند و تا قبل از دربي هم کادر فني و هم بازيکنان و هم کادر مديريت خيلي زحمت کشيدند. در دربي حضور تماشاگران بايد چشمگير باشد تا حمايت ويژه‌اي از تيم کنند تا خستگي از تن بازيکنان استقلال در برود.

وي ادامه داد: خود هواداران استقلال مي‌دانند که ما تا اينجا با چه مشکلاتي دست و پنجه نرم کرديم و مشکلاتي در بحث بازيکنان داشته‌ايم و در دربي همه کاره اين بازي هواداران هستند که تا الان در سرما و گرما از ما حمايت کردند. با اينکه تعدادشان خيلي کم بوده است. اميدوارم که در دربي حضور تماشاگران دلگرمي بيشتري به بچه‌ها بدهد.

ماجدي درباره اينکه دربي قبل زيبا نبود و آيا اينکه مي‌توان اين قول را داد که دربي 78 زيبا شود، افزود: بازي دربي هميشه خواسته يا ناخواسته وارد حاشيه مي‌شود و حاشيه بر متن غلبه مي‌کند و اين حاشيه‌ها باعث مي‌شود که روند طبيعي بازي ديده نشود. من فکر مي‌کنم با حضور گسترده مردم دربي 78 دربي زيبايي مي‌شود.

وي ادامه داد: ما خوشبختانه براي دربي محروم نداريم و مصدومان ما هم فکر مي‌کنم با تلاش دکتر نوروزي و ساير دوستان بقيه بچه‌ها هم به اين بازي برسند. من خودم خيلي خوش‌بين هستم که در اين بازي 18 نفره شويم.

ماجدي در خصوص اينکه گفته مي‌شود بازيکنان استقلال براي دربي ممنوع‌المصاحبه هستند، افزود: اصولا بازيکنان ما بازيکناني نيستند که خيلي علاقمند به مصاحبه باشند و شما در روزهاي قبل هم اين موضوع را ديده‌ايد. بچه‌هاي ما زياد مصاحبه نمي‌کنند و همين حالت را مي‌خواهيم ادامه دهيم چرا که از اين موضوع رضايت کامل داريم. دليلي ندارد که فشار به بازيکنان‌مان بياوريم البته بازيکنان ما با من قراري براي ممنوع‌المصاحبه کردن خودشان نگذاشته‌اند. اما خودشان بازيکنان حرفه‌اي هستند و مي‌دانند که مصاحبه نکردن برايشان بهتر از عدم تمرکز و دچار حاشيه شدن است.

سرپرست باشگاه استقلال درباره اينکه چند وقتي است با سرپرست باشگاه پرسپوليس بحث و جدلي نداشته، ادامه داد: من هيچ وقت با کسي کاري ندارم و هر بار هم که شده درباره استقلال که تيم خودم است صحبت کرده‌ام. من درباره هيچ تيمي غير از استقلال صحبت نمي‌کنم اما گاهي صحبت‌هايي مي‌شود که خارج از بحث فوتبال است و اگر ما پاسخ ندهيم فکر مي‌کنم که توپ در زمين ماست. من هيچ گاه علاقمند نيستم که از ادبياتي استفاده کنم که ديگران را شرمنده کنم و خودم هم ناراحت شوم و هر چقدر مي‌توانم درباره تيم خودم صحبت مي‌کنم. ما فقط به هواداران‌مان پيام مي‌دهيم تا حمايت‌شان را از استقلال کم نکنند. ما داريم مسائل فوتبال را عوض مي‌کنيم اميدوارم که اين بار هواداران در دربي رفتاري را نشان دهند که بدانند اخلاق بالاتر از نتيجه براي ما ارزش دارد.

ماجدي درباره اينکه پرسپوليسي‌ها گفته‌اند قبل از دربي از سوي استقلالي‌ها جاسوسي در تمرينات اين تيم حضور داشته‌، اظهار داشت: من اين چيزها را نشنيدم تمرين ما هميشه باز است و فوتبال ايران هم مشخص است که چگونه است. پرسپوليس يا هر تيمي که مقابل استقلال قرار مي‌گيرد در مقابل تيم‌هاي ديگر طور ديگر بازي مي‌کند و مقابل ما به گونه‌اي ديگر. بالاخره فوتبال ايران کلاس خاص خودش را دارد و همه چيز آن مشخص است و نيازي نيست که کسي بخواهد فيلم‌بردار به تمرينات تيمي بفرستد. هر کسي اين کار را کرده است و اگر اين موضوع را به استقلال ربط داده‌اند، فکر مي‌کنم توهم زده‌اند. اما اگر درباره تيم ديگري اين صحبت مي‌شود که به من ربط ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها