کد خبر: ۱۹۶۶۲۵
زمان انتشار: ۲۰:۳۷     ۲۱ دی ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: قراردادهاي حرفه‌اي در باشگاه ما رعايت نشده است.
امير قلعه‌نويي پس از پيروزي يک بر صفر استقلال مقابل هم‌نام اهوازي خود و همچنين پس از حضور در نشست خبري دوباره در جمع خبرنگاران در خارج از سالن کنفرانس گفت: روز تاج‌گذاري امام زمان(عج) و عيد امامت را تبريک مي‌گويم طبيعي است که قبل از دربي بازيکنان ما محتاط باشند. خدايي ناکرده بحث ديگري نيست، فکرشان بر روي دربي بود. من از نتيجه بازي راضي‌ام. استقلال خوزستان هم آمده بود که با لايه‌هاي دفاعي گل نخورد و چشم به ضد حمله بسته بود.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: شما مي‌دانيد اول فصل گفتند قلعه‌نويي را اين مدلي زمين مي‌زنيم اما جاي تعجب است که ما ليگ حرفه‌اي داريم قرارداد حرفه‌اي داريم و بازيکنان بايد در زمان نقل و انتقالات جابه‌جا شوند اما هيچکدام اينها در باشگاه ما رعايت نشده است. مجيدي يک روز آمد گفت مي‌خواهم خداحافظي کنم بابايي هم بود. مجيدي مي‌تواند حرف‌هاي من را تأئيد کند به او گفتم چرا مي‌خواهي خداحافظي کني گفت خسته‌ شدم.

وي ادامه داد: به مجيدي گفتم اگر خسته‌اي فقط در بازي‌هاي تهران و ورزشگاه آزادي از تو استفاده مي‌کنيم اما گفت مي‌خواهم در اوج فوتبالم را کنار بگذارم. به او گفتم سه ماه ديگر باقي مانده و شما بازيکن حرفه‌اي هستي و در بازي با تراکتورسازي که يک بازي در شأن و شخصيت شماست خداحافظي کني. اما در نهايت خداحافظي کرد و رفت اينها را اکنون که صدر جدول هستيم مي‌گويم نه وقتي که در پايين جدول قرار داشتيم.

سرمربي استقلال ادامه داد: به داستان منتظري مي‌رسيم صراحتاً گفتم با جدايي پژمان منتظري مخالفم اما نمي‌دانم چطور شد که او جدا شد اگر بازيکن قصد جدايي دارد بايد در فصل نقل و انتقالات جدا شود تا ما هم به جاي او بازيکن بگيريم. براي همه آنها آرزوي موفقيت مي‌کنم اما اينها را مي‌گويم تا مردم بدانند زيرا اکنون جوي راه انداخته‌اند که درست نيست. مگر نعوذبالله من مربي هستم که از نقل و انتقال بازيکن پولي نصيبم مي‌شود ما همين که باشگاه پول رفقايمان را که دستي گرفته‌ايم را بدهند ممنون‌دارشان هستيم.

قلعه‌نويي با اشاره به وضعيت نکونام گفت: در مورد نکونام هم گفتم اگر قراردادش مثل منتظري است بگوييد تا بدانم اما گفتند نه قرارداد او درست است. فتح‌الله‌زاده هم سه بار با جدايي نکونام مخالفت کرد و چون يکسري بازيکنان جدا شده بودند ما هم گفتيم في‌البداهه نگوييم که مخالفيم تا بگويند تبعيض قائل شد. گفتم بايد شرايط باشگاه و منافع باشگاه و بازيکن را در نظر بگيريم و به جمع‌بندي برسيم. اين هم از داستان نکونام .من از نکونام دلخورم او ديروز و پريروز با ما تمرين کرد اما امروز به هتل نيامد.کاپيتان تيم ملي اگر مي‌خواهد برود درست برود و اگر مي‌خواهد بماند، بماند.

قلعه‌نويي درمورد اينکه قرارداد بازيکنان استقلال چگونه است که جدا مي‌شوند،‌گفت: تا اين لحظه من نه از قرارداد بازيکنان خبر دارم و نه قرارداد همکارانم من آنها را به باشگاه معرفي مي‌کنم و باشگاه با آنها قرارداد مي‌بندد. من در هر پست سه بازيکن را به باشگاه معرفي مي‌کنم تا باشگاه تحت فشار قرار نگيرد. جدايي اين بازيکنان برخلاف ميل من بود من راضي به جدايي نکونام،‌منتظري و مجيدي نبودم اما وقتي بازيکن بخواهد برود، مي‌رود.

قلعه‌نويي در مورد آرش برهاني گفت: برهاني کار غيراخلاقي کرده است من نمي‌توانم روي اصولم پا بگذارم. برهاني از فردا در تمرين مي‌آيد سرمربي نمي‌تواند بازيکن را اخراج کند. سرمربي بايد بازيکن را در اختيار باشگاه بگذارد و باشگاه در موردش تصميم‌گيري کند که بماند، جريمه شود يا جدا شود. کميته انضباطي باشگاه در مورد برهاني رأيش را اعلام مي‌کند (خبرنگاران به قلعه‌نويي گفتند رأي او اعلام شده است که گفت من خبر ندارم) برهاني از مردم هم عذرخواهي کرد و از فردا در تمرينات حاضر مي‌شود.

وي در مورد شرايط سختي که استقلال دارد، گفت: من نگفتم شرايط سخت است. شرايط را توضيح دادم با لطف خدا و اهل بيت و همين بچه‌ها کار مي‌کنيم و کارمان را پيش مي‌بريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها