کد خبر: ۱۹۶۶۱۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۸     ۲۱ دی ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با گلي که آرش افشين زد بايد به تيم ملي هندبال دعوت شود.
سعيد شيريني پس از شکست مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من آرش افشين بايد به تيم ملي هندبال دعوت شود چون به زيبايي توپ را با دست کنترل و در حاليکه مدافعان ما ايستاده بودند تا خطاي هند اعلام شود آن را به گل تبديل کرد و توپ را وارد دروازه کرد.

به نقل از فارس، وي درباره قضاوت جهانبازي نيز تصريح کرد: ايشان همان داوري است که در تبريز هم يک پنالتي ما را نگرفت و نمي‌دانم چرا در بازي‌هاي حساس خارج از خانه ما بايد اين اتفاقات بيافتد. البته ما قبل از بازي امروز هم با دبير فدراسيون درباره جهانبازي مکاتبه کرديم و يادآور شديم که خواهان رعايت عدالت هستيم نه بيشتر و نه کمتر اما کسي متأسفانه گوش نکرد و روي اشتباه ايشان يک بازي شش امتيازي را مفت و مسلم به حريف واگذار کرديم.

شيريني خاطرنشان کرد: احتمالاً پس فردا هم يک کارشناس داوري به برنامه 90 مي‌رود و بحث دست به توپ و يا توپ به دست را مطرح کرده و هند مهاجم فولاد خوزستان را توجيه مي‌کند.

شيريني تأکيد کرد: با اين اتفاقات ما نگران دربي هستيم و اين نگراني‌ها چندان هم بيهوده نيست چون خواهان پاک شدن فوتبال شديم و ظاهراً بايد تاوان آن را پس بدهيم.

سرپرست سرخپوشان در پايان يادآور شد: من بيشتر از هر چيزي دلم براي هواداران بيگناه پرسپوليس مي‌سوزد که بايد شاهد قرباني و پر پر شدن تيم محبوبشان به جرم حق‌طلبي باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها