کد خبر: ۱۹۶۲۸۲
زمان انتشار: ۱۸:۳۷     ۲۰ دی ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: هميشه بازي تيم‌هايي که در جدول نزديک يکديگر هستند بازي 6 امتيازي به حساب مي‌آيند.
به نقل از سايت باشگاه راه‌آهن سورينت، منصور ابراهيم‌زاده در نشست خبري پيش از بازي تيم هاي راه‌آهن سورينت و گسترش فولاد تبريز در جمع خبرنگاران ضمن تاکيد مجدد بر  اينکه امسال يکي از سال هايي بوده است که مساله داوري براي راه آهن داوري خيلي دردسرساز شده است، گفت: خوشحالم دوباره به تبريز آمدم چون امسال براي دومين بار است که به تبريز مي آيم. تيم هايي که هميشه در جدول نزديک به هم هستند عنوان مي کنند بازي هايشان 6 امتيازي است و اين بازي هم از اين قاعده مستثني نيست. با تيمي بازي داريم که بازيکنان تاثيرگذار زيادي دارد و در نيم فصل هم تقويت شده است. ما هم شرايط خوبي داريم و اميدوارم نتيجه بگيريم و جايگاه مان را در جدول بهتر کنيم.

وي درباره نتايج سورينت در اين فصل خاطرنشان کرد: هميشه تغييرات، فرهنگ مي خواهد. راه آهن از پس از انقلاب هميشه پايين جدول بوده است. حتي يادم هست در جام تخت جمشيد هم اين شرايط را داشت. براي تغييرات بايد فرهنگ پيروزي و موفقيت را جا بيندازيم. ما فوتبال قابل قبولي ارائه مي دهيم. يکي از علت هاي اين موضوع همين بوده است.

ابراهيم‌زاده تاکيد کرد: امسال يکي از سال هايي بوده است که مساله داوري براي راه آهن داوري خيلي دردسرساز شد. مي توانم يک به يک مسابقات را اسم بياورم. اميدوارم ديگر اين اتفاقات نيفتد و هر کسي با فوتبال خودش نتيجه را رقم بزند.

وي درباره اتفاقاتي که براي مالک راه‌آهن سورينت رخ داده است گفت: اين موضوع از دو بحث قابل بررسي است. در بحث اول اگر تعهدات مديريت انجام شود بازيکن همين را مي خواهد و مشکلي به وجود نمي آيد. بحث ديگر اين است که اگر اتفاقي براي مدير و بزرگ خانواده بيفتد، همه به آن فکر مي کنند. يک بحث در قبال اين اتفاق روحيه دادن است. ما هم تلاش مي کنيم که با روحيه دادن و رفتار خوب در قبال اين فرد و اين اتفاق رفتار کنيم.

ابراهيم زاده درباره غايبان تيمش در اين مسابقه يادآور شد: مهدي زارعي مصدوم است اما محروم نداريم ضمن اينکه بهنام برزاي نيز در اردوي تيم ملي زير22سال حضور پيدا کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها