کد خبر: ۱۹۶۱۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۱۹ دی ۱۳۹۲
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس مدعی شد: «همین چندی پیش قلعه نویی می‌گفت آقا ضیا اگر الان بازی می‌کردی، خود من حداقل 5 میلیارد تومان پول می‌دادم تا هافبکی مثل تو داشته باشم.»

به گزارش 598 به نقل از رادنیوز، دیروز بر حسب اتفاق با ضیا عربشاهی برخورد کردیم. هافبک پرتلاش و زحمتکش پرسپولیس تهران در دهه 60 که هم‌اکنون به عنوان سخنگوی شرکت پیشکسوتان پرسپولیس مشغول به کار است.

 

وقتی به طور اتفاقی با ضیا عربشاهی برخورد کردیم، بحث به دستمزد فوتبالیست ها و پیشنهادهای مالی ستاره های فوتبال کشیده شد.

 

عربشاهی گفت: «شرایط امروز با دوران ما خیلی فرق می‌کند، ولی همان زمان ما هم پول‌هایی رد و بدل می‌شد. به عنوان مثال در دهه 60 باشگاه گسترش تهران به من و محمد پنجعلی نفری 7 میلیون تومان پیشنهاد داد تا از پرسپولیس جدا شویم.»

 

وي افزود: «شاید ندانید ولی آن زمان قیمت یک آپارتمان 200 متری در بالای شهر تهران حدود 3 میلیون و خورده‌ای بود و من و محمد پنجعلی می‌توانستیم با پول گسترش دو تا آپارتمان بخریم که الان هر کدام سه میلیارد تومان می‌ارزید اما به خاطر پیراهن پرسپولیس و علی پروین از این پیشنهادات گذشتیم و...»

 

گفتیم: «آقای عربشاهی به هر حال فوتبال امروز سرعتی‌تر از دیروز است و حرفه‌ای شده، قبول ندارید؟» نگاهی کرد و پاسخ داد: «دوست عزیز، همین چندی پیش در یک جایی امیر قلعه‌نویی را دیدم، سرمربی استقلال می‌گفت آقا ضیا اگر الان بازی می‌کردی، خود من حداقل 5 میلیارد تومان پول می‌دادم تا هافبکی مثل تو داشته باشم. بیراه هم نگفته، چون من با بالای 50 سال سن همین الان هم می‌توانم پاس 30 یا 40 متری بدهم اما هافبک‌های امروز از دادن پاس 20 متری عاجزند و...»

 

در پایان این گپ و گفت دوستانه ضیا عربشاهی گلایه‌هایی هم از نحوه برگزاری مراسم پنجاهمین سال تولد باشگاه پرسپولیس داشت و نسبت به حضور برخی چهره‌های سیاسی و غیرفوتبالی روی صحنه اعتراض کرد.

 

البته درد دل‌های آقا ضیا بیراه هم نبود، زیرا درست نبود به جای عربشاهی با 13 سال سابقه بازی در پرسپولیس، یک کشتی‌گیر تازه سیاسی شده مورد تقدیر قرار بگیرد؛ نظر شما چیست؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها