کد خبر: ۱۹۶۰۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۱۹ دی ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال استقلال تشنه بازگشت به تمرينات این تیم است: «از هواداران استقلال و كادر فني عذرخواهي كردم و اگر لازم باشد باز هم اين كار را مي‌كنم.»

به گزارش 598 به نقل از ایران ورزشی، آرش برهاني بعد از اخراج موقتي از استقلال به طور اختصاصي تمريناتش را دنبال مي‌كند. شماره 9 منتظراست تا اميرقلعه‌نويي چراغ سبز نشان دهد و دوباره تمريناتش را با استقلال از سر بگيرد.

 

برهاني علاقه‌اش را اينگونه برملا مي‌كند: «هنوز اجازه حضور در تمرينات را پيدا نكردم. منتظرم ببينم چه اتفاقي مي‌افتد. دوست دارم هرچه زودتر در تمرينات شركت كنم.»

 

برهاني تشنه بازي در دربي است. او در اين باره حرف‌هايي دارد: «خيلي دوست دارم در دربي بازي كنم. من خودم را هميشه سرباز استقلال مي‌دانم. اگر دوباره به تمرينات برگردم با تمام وجود خودم را آماده اين بازي مي‌كنم. من از هواداران استقلال و كادر فني عذرخواهي كردم و اگر لازم باشد باز هم اين كار را مي‌كنم. هيچ وقت بازيكن حاشيه‌سازي نبودم و اين را اهالي فوتبال خوب مي‌دانند. اميدوارم مشكلات حل شود و هرچه زودتر به تمرينات برگردم.»

 

برهاني اين روزها اختصاصي تمرين مي‌كند. او لحظه‌اي از آماده نگه داشتن بدنش غافل نيست و مي‌كوشد در اين روزها كه امير قلعه‌نويي با خودش حساب و كتاب مي‌كند كه چه زمان اجازه بازگشتش را صادر كند از فرم بدني دور نشود.

 

شايد دربي 78 نقطه بازگشت برهاني باشد؟! امير قلعه‌نويي هم خوب مي‌داند اين آرش هنوز تشنه درخشش و گلزني است. او مي‌داند كه اگر برهاني به لحاظ روحي در بهترين وضعيت ممكن باشد آنگاه تيمش در خط آتش چيزي كم نخواهد داشت.

 

استقلال هم تشنه داشتن چنين مهاجماني است آن‌هم در روزهايي كه مردان خط حمله عملكرد چندان مطلوبي نداشته‌اند و به قول خود قلعه‌نويي بعضي خريدها جواب نداده.

 

به راستي چه زمان آرش برمي‌گردد؟ امروز، فردا يا پس از بازي با استقلال خوزستان؟! آيا قلعه‌نويي آرش را با خودش به دربي 78 خواهد برد؟! قلعه‌نويي در مصاحبه‌اي كه ديروز داشت به وضعيت برهاني هم اشاره كرد تا آينده اين بازيكن با استقلال روشن‌تر شود.

 

سرمربي استقلال در پايان درباره وضعيت آرش برهاني پس از عذرخواهي‌اش گفت: «آرش برهاني را در اختيار باشگاه گذاشته‌ايم. من مربي نمي‌توانم بازيكني را از باشگاه كنار بگذارم و تنها مي‌توانم بازيكن را در اختيار باشگاه بگذارم. اينكه باشگاه چه تصميمي مي‌گيرد، ديگر مربوط به مديران باشگاه است. با اين حال تا زماني كه او از تمرينات دور است، تمرينات اختصاصي را برايش در نظر گرفته‌ايم كه در صورت اينكه به تمرينات بازگشت به لحاظ بدني از ساير بازيكنان عقب نيفتد. درباره عذرخواهي‌اش هم بايد بگويم اگر كسي در خيابان به كسي بزند، وقتي از ماشين پياده مي‌شود حتما عذرخواهي مي‌كند اما به غير از عذرخواهي بايد ضرر و زيان هم بدهد.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها