کد خبر: ۱۹۵۸۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۱۸ دی ۱۳۹۲
سرمربی سابق تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز گفت: مشکلی از بابت جدایی‌ام از گسترش فولاد ندارم و من و باشگاه دوست داشتیم که شوک مثبتی به باشگاه وارد کنیم که خوشبختانه این شوک جواب داد.

به گزارش 598،رسول خطیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص استعفایش از تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: من کار خودم را در این تیم کردم و زحمتم را کشیدم و همه می‌دانند که برای گسترش فولاد کم نگذاشتم اما درباره این موضوع فقط می‌توانم بگویم که برای این تیم آرزوی موفقیت دارم چرا که گسترش فولاد خانه دوم من است و تیمی بسته‌ام که به آن افتخار می‌کنم. این تیم پتانسیل حضور در میان 10 تیم اول جدول رده‌بندی لیگ برتر را دارد.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد از کنار رفتنش از این تیم ناراحت است، ادامه داد: من از هیچ کس ناراحتی ندارم و همیشه سعی کردم بدون حاشیه کار کنم. مشکلی از بابت جدایی‌ام از گسترش فولاد ندارم و من و باشگاه دوست داشتیم که شوک مثبتی به باشگاه وارد کنیم که خوشبختانه این شوک جواب داد. من همیشه جز باشگاه گسترش فولاد هستم و رابطه خوبی هم با مسئولان این باشگاه دارم حالا ممکن است اختلاف سلیقه‌هایی هم بوده اما در کل مشکلی وجود نداشت. من از تمام اعضای کادر فنی و مدیریت و بازیکنان گسترش فولاد راضی بودم و فکر می‌کنم آقای سمندر در مورد استعفای من بهتر می‌تواند صحبت کند.

سرمربی سابق تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص اینکه گفته می‌شود قرار بوده استعفای او صوری باشد تا شوک مثبتی به تیم وارد شود اما این استعفا واقعی تلقی شده و آن را پذیرفته‌اند، اظهار داشت: من نمی‌توانم به این صحبت پاسخ دهم و فکر می‌کنم مدیر باشگاه بهتر می‌تواند در مورد آن حرف بزند. از آقای سمندر بپرسید که چرا استعفایی که دادم را قبول کرد.

وی درباره اینکه گفته می‌شد او یکی از گزینه‌های تیم تراکتورسازی برای سرمربیگری در این تیم است، گفت: آقای زینی‌زاده گفته که من جز گزینه‌ها هستم و من هیچ گاه در این باره صحبتی نکردم. این نظر مدیرعامل تیم بوده و من هیچ صحبتی در این باره ندارم و تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که تراکتورسازی و گسترش فولاد هر چه بیشتر آرامش داشته باشند و مسئولانش کمتر مصاحبه کنند شرایط بهتری دارند. تراکتورسازی در صدر جدول بود و با آرامش دوباره می‌تواند به صدر جدول برسد. من به عنوان یک تبریزی هرگاه از من کمک بخواهند در خدمت این تیم خواهم بود اما باید برویم و پاسخ این سؤال را پیدا کنیم که چرا تیم‌های تبریزی در نیم فصل دوم به حاشیه می‌روند.

خطیبی ادامه داد: برای سرمربی‌گری تیم تراکتورسازی هیچگاه پیشنهاد رسمی به من داده نشد اما در نیم فصل آقای زینی زاده به تمرینات گسترش فولاد آمد و نظر من را درباره عملکرد تیم تراکتورسازی خواست اما اینکه می‌خواسته به من پیشنهاد بدهد یا نه را نمی‌دانم.

وی درباره اینکه به خاطر گسترش فولاد از فوتبال خداحافظی کرد اما برای او بازی خداحافظی برگزار نکردن، گفت: من از این موضوع ناراحت نیستم و خودشان گفتند که قرار است برای من بازی خداحافظی برگزار شود. دیگر قصد فوتبال بازی کردن را ندارم و از کسی هم ناراحت نیستم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها