کد خبر: ۱۹۵۷۱۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۱۸ دی ۱۳۹۲
خبر جورازلیم پست از افزایش حامیان تحریم های ایران در سنای امریکا:
یک ماه پیش زمانی که رابرت منندز طرح تحریم های جدید را به سنا ارائه داد فقط 25 نفر از آن حمایت می کردند که هم اکنون رقم حامیان آن به 50 نفر رسیده است. اگر این طرح تصویب شود دولت اوباما نهایتا یک سال فرصت خواهد داشت تا با ایران درباره مسئله هسته ای به توافق نهایی برسد. ایران باید به تمام معاهدات خود در توافق ژنو پایبند بماند و کوچکترین تخلفی از آنان، باعث خواهد شد تحریم های جدید علیه ایران اعمال شوند.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، با گذشت زمان هرروز بیش از پیش مشخص می شود که خصومت دیرینه ی امریکا علیه نظام اسلامی و ملت ایران چیزی نیست که با یک تماس تلفنی بیست دقیقه ای و یا چند دور مذاکره پایان پذیرد.

مؤید این موضوع، مطلب جورازلیم پست است که فاش ساخت از یک ماه پیش تا کنون، تعداد سناتورهای امریکایی که از تحریم های جدید علیه ایران حمایت می کنند دوبرابر شده است.



یک ماه پیش زمانی که رابرت منندز طرح تحریم های جدید را به سنا ارائه داد فقط 25 نفر از آن حمایت می کردند که هم اکنون رقم حامیان آن به 50 نفر رسیده است. اگر این طرح تصویب شود دولت اوباما نهایتا یک سال فرصت خواهد داشت تا با ایران درباره مسئله هسته ای به توافق نهایی برسد.

ایران باید به تمام معاهدات خود در توافق ژنو پایبند بماند و کوچکترین تخلفی از آنان، باعث خواهد شد تحریم های جدید علیه ایران اعمال شوند. در این طرح آمده است کشورهای واردکننده ی نفت ایران باید واردات خود را 30 درصد کاهش دهند!

در حالیکه مقامات مختلف کاخ سفید پیشتر در اظهارنظرهایی مدعی شده بودند که این طرح تصویب نخواهد شد، اما اقبال نمایندگان نشان می دهد تصویب آن دور از ذهن نیست. رابرت منندز، مارک کیرک، و چارلز شومر از جمله سناتورهایی هستند که تصویب این طرح را –که منجر به اعمال تحریم های جدید می گردد- قریب الوقوع و بدیهی می دانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها