کد خبر: ۱۹۵۴۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۱۷ دی ۱۳۹۲
سرمربي رئال مادريد از عملکرد شاگردانش در ديدار برابر سلتاويگو راضي است. او با اين حال اعتراف کرد که تيمش به خاطر چند روز تعطيلي سال جديد ميلادي از روزهاي اوج خود به دور بود.

رئال مادريد در هفته‌ هجدهم ليگا با سه گل مهمانش سلتاويگو را از پيش‌رو برداشت تا اختلاف خود را با تيم‌هاي صدرنشين بارسلونا و آتلتيکو مادريد حفظ کند.

به نقل از ايسنا،کارلو آنچلوتي، سرمربي رئال مادريد در نشست خبري بعد از بازي از عملکرد شاگردانش ابراز رضايت کرد. او گفت: از عملکرد شاگردانم در ديدار امشب راضي هستم. در نيمه اول کند بوديم و اين طبيعي بود؛ چرا که چند روز بود که دور از رقابت بوديم اما مهم کسب سه امتياز بود که خوشبختانه به آن دست يافتيم. از نتيجه‌ به دست آمده راضي و خوشحال هستم. اميدوارم که اين پيروزي ها ادامه يابد.

او افزود: در ديدارهاي آينده بهترين ترکيب را به ميدان خواهم فرستاد. بدون شک خسه يکي از بازيکناني است که در ترکيب اصلي رئال مادريد به بازي گرفته خواهد شد. او بازيکني مهم براي ما به شمار مي‌آيد. کارواخال هم بازي خوبي را برابر سلتاويگو به نمايش گذاشت. او در دفاع خوب ظاهر مي‌شود و به خوبي هم تيمي‌هايش را در موقعيت گلزني قرار مي‌دهد.

در ديدار رئال مادريد برابر سلتاويگو کريستيانو رونالدو شب خوبي را پشت سر گذاشت و دو گل به ثمر رساند. آنچلوتي درباره اين مهاجم پرتغالي تيمش گفت: رونالدو روز به روز در حال بهتر شدن با رئال است. او به خوبي در کناره‌ها حرکت مي‌کند و خود را در موقعيت گلزني قرار مي‌دهد.

آنچلوتي درباره عملکرد دي ماريا در اين ديدار گفت: دي ماريا تا قبل از اين که او را تعويض کنم، نمايش خوبي داشت اما بعضي از افراد هستند که از عملکرد او رضايت ندارند و دوست ندارند که دي ماريا در ترکيب رئال به ميدان برود. نمي‌دانم که او چه واکنشي نشان خواهد داد. من به دي ماريا اعتماد کامل دارم و مي‌دانم که جواب تماشاگران را نخواهد داد.

آنچلوتي درباره تعويض ژاوي آلونسو گفت: آلونسو از من خواست که او را تعويض کنم. او هنوز به شرايط کامل بازي نرسيده است، بايد صبر کنيم تا آلونسو آمادگي کامل خود را به دست آورد. او دوران درمان را پشت سر مي‌گذارد و هنوز از روزهاي اوجش فاصله دارد، به هر حال بايد بگويم که او بازيکن بسيار مهمي براي ما به شمار مي‌آيد.

رئال مادريد با پيروزي برابر سلتاويگو 44 امتيازي شد و در همان رده سوم جدول رده‌بندي باقي ماند تا اختلاف پنج امتيازي اين تيم با بارسلونا و آتلتيکو مادريد حفظ شود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها