کد خبر: ۱۹۵۲۸۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۱۶ دی ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «شرايط اين روزهاي پرسپوليس بهتر از استقلال است.»

به گزارش 598 به نقل از گل، پس از نيمكت‌نشيني‌هايي كه در فولاد خوزستان داشت تصميم گرفت براي نيم‌فصل دوم پرسپوليسي شود تا با حضور در اين تيم پرطرفدار ديده شود و بتواند دوباره خودش را به تيم‌ملي برساند. اما درخشش بازيكناني مثل محمدرضا خلعتبري در خط حمله پرسپوليس باعث شد تا به فرزاد حاتمي فرصت حضور در تركيب اصلي نرسد. ولي مثل اينكه اين نيمكت‌نشيني‌ها اصلا باعث ناراحتي و دلخوري مهاجم تازه وارد تيم سرخپوش نشده است.

 

* نيم‌فصل دوم به پرسپوليس آمدي تا ديده شوي اما در اين تيم هم نيمكت‌نشين شدي؟!

- هيچ مربي نمي‌آيد ريسك كند و دست به ارنج تيم برنده‌اش بزند. همين كه پيروز مي‌شويم و به قهرماني نزديك‌تر، باعث خوشحالي‌ام است.

 

* حتي اگر اين وضعيت تداوم داشته باشد هم ناراحت نمي‌شوي؟

- نه. كار كردن با دايي آرزويم بود. هميشه دوست داشتم در تيم ايشان بازي كنم. به همين دليل حتي اگر تا پايان فصل هم نيمكت‌نشين باشم اعتراضي نمي‌كنم.

 

* به نظر خودت چرا فيكس نمي‌شوي حتي با وجود اينكه در ديدار با مس و ملوان و در دقايقي كه حضور داشتي توانستي خودي نشان بدهي؟

- اين ديگر تصميم علي آقاست و من بازيكن نمي‌توانم در خصوص آن اظهارنظر كنم. به عنوان يك بازيكن بايد از تصميمات كادرفني پيروي كنم. اما به عقيده خودم يك بازيكن حتي اگر تنها دقايقي در زمين حضور داشته باشد بايد خودش را نشان بدهد. در بازي با ملوان هم مي‌توانستم گل بزنم اما چون بدنم گرم نبود موفق به گلزني نشدم.

 

* درخشش محمدرضا خلعتبري در خط حمله تيم‌تان هم كه كار تو را براي رسيدن به تركيب اصلي سخت مي‌كند.

- از گلزني‌هاي خلعتبري حسابي خوشحال مي‌شوم. درخشش خلعتبري نويد حضور يك مهاجم شش دانگ در جام‌جهاني و در تيم‌ملي را مي‌دهد. از اين بابت خيلي خوشحال هستم. اينكه تيم‌ملي يك چنين مهاجم شش دانگي را در جام‌جهاني در اختيار داشته باشد خيلي خوب است.

 

* ديدار داربي براي تو خيلي مهم و حائز اهميت است. چقدر احتمال مي‌دهي كه در اين ديدار حضور داشته باشي؟

- اينكه چه كسي هست و چه كسي نيست اهميت ندارد. مهم موفقيت تيم در اين ديدار حساس است.

 

* تو و حنيف عمران‌زاده خيلي با هم كري داريد و براي هم رجز مي‌خوانيد. نمي‌خواهي دوباره براي او خط و نشان بكشي؟

- هرچقدر كه به داربي نزديك‌تر مي‌شويم ترس حنيف از من بيشتر مي‌شود. (باخنده) براي اينكه حنيف خواب راحتي داشته باشد همين جا به او مي‌گويم كه قول مي‌دهم از او رد نشوم و از بالاي سر يك بازيكن ديگر گل بزنم.

 

* شانس تيم‌تان براي پيروزي در اين ديدار را چقدر مي‌داني؟

- تا آن بازي فرصت زيادي باقيمانده است و وقتش كه برسد هم كري مي‌خوانم و هم بازي را پيش‌بيني مي‌كنم. اما چيزي كه مشخص است اين است كه تيمي شانس بيشتري براي پيروزي دارد كه شرايطش بهتر باشد و در جريان هستيد شرايط اين روزهاي پرسپوليس بهتر از استقلال است.

 

* استقلالي‌ها و بازيكنان ساير تيم‌هاي مدعي عنوان كرده‌اند كه پرسپوليسي‌ها نبايد از حالا خودشان را قهرمان بدانند. در اين خصوص چه صحبتي داري؟

- پرسپوليس اين فصل يك تيم بسيار خوب و منسجم است و در تمام خطوط خودش خوب و هماهنگ نشان داده است. آن قدر كامل و يكدست هستيم كه مي‌توانم بگويم قهرماني برازنده‌مان است و تلاش مي‌كنيم تا اين عنوان از آن تيم ديگري نشود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها