کد خبر: ۱۹۵۱۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۱۶ دی ۱۳۹۲
آناليزور استقلال مي‌گويد برهاني از اينکه گل نزده ناراحت بوده و خود او در دوران بازيگري وقتي نمايش خوبي را ارائه نمي‌داده با مشت به در و ديوار رختکن مي‌کوبيده است.

سيروس دين‌محمدي درباره رفتار آرش برهاني پس از تعويضش در ديدار برابر راه آهن که منجر به محرميت اين بازيکن از حضور در تمرينات استقلال شده است، گفت: با شناختي که از برهاني دارم فکر مي‌کنم که اين بازيکن يک لحظه ناراحت بوده و بدون تفکر به کلمن ضربه‌اي زده است. او بازيکني است که با گل‌هايش بارها هواداران استقلال را خوشحال کرده و از طرفي ديگر او هم يک بازيکن است که به دليل نيمکت نشيني ناراحت بوده و اين کار را کرده است. البته مطمئنم او به عمد اين حرکت را انجام نداده است.

به گزارش ايسنا، او افزود: شايد برهاني چون نتوانسته گل بزند ناراحت بوده و گاهي اوقات خود من در دوران بازيگري وقتي بد بازي مي‌کردم به در و ديوار رختکن مشت و لگد مي‌زدم. به هرحال اين اتفاق رخ داده و من به برهاني توصيه مي‌کنم که با تمرينات بيشتر و تلاشي مضاعف خودش را در ترکيب تيم جا بياندازد. او بايد روبه جلو کار کند و البته طبيعي است که از نيمکت نشيني ناراحت باشد چون اگر ناراحت نباشد حرفه‌اي نيست اما با شناختي که از شخصيتش دارم بايد تلاشش را دوچندان کند.

آناليزور استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا براي حل مشکل اين بازيکن پادرمياني مي‌کند يا خير، اظهار کرد: انشالله که مشکلي نيست و اگر در جلسه کادرفني نظر من را هم جويا بشوند، من تلاشم را مي‌کنم که اين مشکل حل شود.

او در ادامه با تمجيد از عملکرد استقلال بيان کرد: ما در اين فصل مشکلات زيادي داشتيم اما بازيکنان ما با حس مسئوليت بالا، زحمات زيادي را کشيدند و ثمره آن را هم با صدرنشيني بدست آوردند. آنها از جان و دل مايه مي‌گذاشتند و با وجود اينکه ما کمبود نفرات داريم، هر روز بهتر مي‌شويم و روند رو به جلويي را با هدايت آقاي قلعه‌نويي طي مي‌کنيم. ما مدتي است روي ضربات ايستگاهي کار مي‌کنيم و اين تمرين ما خوشبختانه جواب داده و البته نبايد از تلاش بازيکنانمان هم به سادگي بگذريم.

دين محمدي در پاسخ به سوالي درباره منتظري و اينکه آيا تيمش از نبود او متضرر نخواهد شد، گفت: منتظري از خوب‌هاي استقلال بود و به هرحال تصميم گرفت که از جمع ما جدا شود. با اين حال ما عمران زاده و صادقي را داريم که بازيکنان بسيار ايده‌آلي در پست دفاع هستند. البته کادرفني براي بروز هرگونه مشکل در خط دفاعي آمادگي دارد و آقاي قلعه‌نويي ايده‌هايي را در صورت غيبت يکي از اين بازيکنان دارد تا استقلال به مشکلي بر نخورد. قراردادن ساموئل در خط دفاعي در بازي جلوي راه آهن يکي از اين ايده ها بود که انصافا هم اين بازيکن خيلي خوب جواب کادرفني را داد.


 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها