کد خبر: ۱۹۴۸۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۱۵ دی ۱۳۹۲
يک روزنامه انگليسي از سرمربي تيم ملي کشورمان به عنوان گزينه احتمالي جانشيني ديويد مويس نام برد.

سرالکس فرگوسن با 26 سال سابقه در منچستريونايتد با کسب 38 جام نام خود را در اين باشگاه جاودان ساخت و در پايان فصل گذشته پس از کسب سيزدهمين عنوان قهرماني ليگ برتر با شياطين سرخ اعلام بازنشستگي کرد.

به گزارش تسنيم،با جدايي فرگوسن، ديويد مويس اسکاتلندي بود که تکيه بر جاي او زد ولي نتايجي که منچستريونايتد در فصل جاري با اين مربي 50 ساله کسب کرده آنقدر فراز و نشيب داشته که نشاني از آن منچستر با صلابت 2 دهه گذشته نيست.

منچستريونايتد در هفته بيستم ليگ برتر انگليس در حالي‌که در ورزشگاه اولدترافورد پذيراي تاتنهام بود 2 بر يک مغلوب ميهمان خود شد تا انتقادات از ديويد مويس ادامه داشته باشد.

روزنامه «ديلي‌ميل» انگليس در گزارشي مدعي شد اگر ديويد مويس به همين روند کسب نتايج ادامه دهد و در پايان فصل جاري تيمش جز 4 تيم برتر ليگ برتر نباشد قطعا جايگاهش در اين تيم به خطر خواهد افتاد اما چه کسي مي‌تواند گزينه احتمالي جانشيني اين مربي اسکاتلندي باشد؟ نويسنده اين روزنامه انگليسي معتقد است کارلوس کي‌روش، سرمربي فعلي تيم ملي ايران و دستيار پيشين سرالکس فرگوسن گزينه احتمالي احراز اين پست است.

سرخپوشان اولدترافورد پس از گذشت 20 هفته از رقابت‌هاي ليگ برتر 10 پيروزي، 4 تساوي و 6 شکست در کارنامه خود دارند و با 34 امتياز در مکان هفتم جدول رده‌بندي هستند. شاگردان مويس در حال حاضر با آرسنال صدرنشين 11 امتياز اختلاف دارند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها