کد خبر: ۱۹۴۲۶۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۱۲ دی ۱۳۹۲
مهاجم سابق تیم های داماش گیلان و استیل آذین تهران به تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان پیوست.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، سید رضا چاوشی مهاجم سابق تیم داماش گیلان پس از توافق با مدیریت باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان به این تیم پیوست.

چاوشی در این باره گفت: از اینکه توانستم به تیم آلومینیوم هرمزگان به عنوان یکی از تیم های مطرح فوتبال ایران است که سابقه حضور در لیگ برتر را داراست و مدعی جدی صعود مجدد به آن است، خوشحالم.

وی با بیان اینکه مردم گیلان همواره در قلبم جای دارند و در زمان حضورم در تیم داماش از هیچ تلاشی برای موفقیت این تیم فرو گذاری نکردم، اظهار کرد: متأسفانه شرایط برای ادامه حضورم در این تیم مهیا نبود و امیدوارم روزی بار دیگر شاهد موفقیت تیم داماش در مسابقات لیگ برتر باشیم.

مهاجم جدید تیم فوتبال آلومینیوم با بیان اینکه تمامی تمرکزم اکنون برای موفقیت تیم آلومینیوم و تلاش برای حضور این تیم در مسابقات لیگ برتر است، تصریح کرد: تیم آلومینیوم از پتانسیل بالایی برخوردار است و توانایی رسیدن به صدرجدول را داراست.

چاوشی در پایان با اشاره به اینکه امیدوارم در ادامه بازی‌ها حمایت هواداران پرشورتر از گذشته باشد، خاطرنشان کرد: باید با تلاش تمامی مسئولان، کادرفنی و بازیکنان زمینه حضورمان در لیگ برتر را مهیا سازیم که دیدار با نفت مسجد سلیمان نخستین گام از این پروسه طولانی است و از تمامی هواداران آلومینیوم که به حرارات و خونگرمی در کشور مطرح هستند می‌خواهم همچنان پشتیبان تیم محبوب خود باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها