کد خبر: ۱۹۴۱۷۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۰     ۱۱ دی ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: جلالي در برنامه 90 کل باشگاه را زير سوال برد و هيات مديره هم پاسخش را در رسانه داد.
حميد زيني زاده در گفت و گو با اوج، درباره اينکه مجيد جلالي گفته است پس از بازي با فجر تحت هر شرايطي استعفا خواهد داد عنوان کرد:من اظهارات ايشان را مطالعه کردم ولي تا به اين لحظه،جلالي هيچ صحبتي با من در اين باره نداشته است.در واقع بحثي به صورت شفاهي و مکتوب در اين باره با ما انجام نشده و اين استعفا فعلا رسانه اي است.

وي درباره اينکه سرمربي تراکتورسازي از اظهارات محمد جواد دلفکار،عضو هيات مديره تراکتورسازي دلخور است گفت:ما بايد عادت کنيم حرفها و تذاکراتمان را بيان کنيم.خود کادر فني بارها و بارها به بازيکنان که زير مجموعه اش هستند تذکر مي دهد و هيات مديره هم وظيفه دارد مسائلي که مي داند را بيان کند.

مديرعامل تراکتورسازي تاکيد کرد:اين اتفاقات جزوي از کار است و اينطور نيست که پس از هر صحبتي قطع همکاري صورت بگيرد.جلالي در برنامه 90 کل باشگاه را زير سوال برد و هيات مديره هم پاسخش را در رسانه داد.اگر ايشان به اين کار دست نمي زدند،قاعدتا هيات مديره هم پاسخي در اين خصوص نمي داد.

زيني زاده درباره اينکه چرا دلفکار،عضو هيات مديره تراکتورسازي در مصاحبه اي شرط عجيبي قائل شده و گفته است کادر فني بايد پس از اولين شکست،استعفا بدهد گت:من اين ايراد را وارد مي دانم.خيلي ايرادات به من وجود دارد و کسي معصوم نيست.من ديروز با دلفکار تماس گرفتم و به او اين مساله را گفتم.البته دلفکار گفت اينطوري بحث را مطرح نکرده بود.

وي درباره انتقاد مجيد جلالي از عدم حضور کرار جاسم و پيمنتائو در تمرينات اظهار داشت:طبق آخرين صحبتي که داشته ايم کرار و بازيکن برزيلي شنبه قطعا به تبريز مي آيند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها