کد خبر: ۱۹۴۱۴۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۱۱ دی ۱۳۹۲
معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس گفت: ميليون‌ها هوادار پرسپوليس انتظار دارند تا از حق آنها دفاع شود.

به گزارش 598،محمود سالارکيا در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: با توجه به اينکه در هفته پاياني ليگ برتر رقابت‌ها توانستيم تيم قهرمان را هم شکست دهيم، باعث تعجب بود که تيم ديگري به عنوان قهرمان رقابت‌ها معرفي شود، ضمن اينکه حضور دو تيم با يک مالک در هر ليگي از جمله ليگ برتر تنيس باعث ايجاد شبهه شده و امکان هرگونه تباني را به وجود مي‌آورد.

وي ادامه داد: به نظرم بايد يک تجديد نظر در اين مورد صورت گرفته و بايد حق را به حقدار بدهند چراکه تيم تنيس ما هم زحمت کشيد و با چندين جوان توانست نمايش درخشاني را ارائه کند، بنابراين بايد در جدول رقابت‌ها تجديد نظر شده و اصولاً اين‌طور درست بود که تيم را قهرمان معرفي مي‌کردند که با حق‌کشي که صورت گرفت تيم بازنده به عنوان قهرمان معرفي شد آن هم به واسطه فعل و انفعالاتي که صورت گرفت.

سالارکيا با بيان اينکه شکايت از باشگاه البرز در گرو تصميم رويانيان خواهد بود، گفت: حرف‌هاي دادرس، مديرعامل اين باشگاه به قدري زشت بود که حتي جايز نمي‌دانم آن را تکرار کنم. اينکه ما شعور حرفه‌اي نداريم واقعا حرف درستي نيست و نمي‌دانم دوستان از کجا به اين موضوع پي برده‌اند. بنابراين چنين توهيني به يک مجموعه بزرگ و حرفه‌اي مثل پرسپوليس خودش يک نوع بداخلاقي محسوب مي‌شود.

معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس افزود: اين صحبت‌ها قابل رسيدگي است و ميليون‌ها هوادار پرسپوليس انتظار دارند تا از حق آنها دفاع شود. بنابراين معتقدم که دادرس حق چنين توهيني را ندارد. بنابراين براي خودمان اين حق را مي‌بينيم که چنين کاري را انجام دهيم که پس از تصميم‌گيري مديرعامل باشگاه، همان تصميم را عملي خواهيم کرد. البته ما نمي‌خواهيم حرمت کسي را بشکنيم همانطور که توقع داريم حرمت ما حفظ شود و در نهايت شايد با يک عذرخواهي هم اين موضوع فيصله پيدا کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها